رویکرد فعالیت‌های فرهنگی سمت و سویی آگاهانه داشته باشد
رويکرد فعاليت‌هاي فرهنگي سمت و سويي آگاهانه داشته باشد

رویکرد فعالیت‌های فرهنگی سمت و سویی آگاهانه داشته باشد

حيدرآزادزاده با بيان اينکه بايد رويکرد فعاليت‌هاي فرهنگي سمت و سويي آگاهانه داشته باشد اضافه کرد: در همين راستا به‌منظور ايمن‌سازي و آگاه‌سازي شهروندان رسانه مجازي اين کانون فعاليت‌هاي خود را در قالب آموزش‌هاي بهداشتي انجام مي‌دهد
شناسه خبر : 11362 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما خوزستان «حجت‌الاسلام محمدامین حیدرآزادزاده» گفت: در مدت ماه مبارک رمضان و در قالب کمک‌های مومنانه بیش از 500 بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون اهواز ادامه داد: این کانون فرهنگی فعالیت های مختلفی از جمله ضدعفونی و توزیع ماسک و دستکش به‌صورت رایگان انجام داد، اما با توجه به عدم رعایت از سوی بسیاری از شهروندان آمار ابتلا به این ویروس در حال افزایش و نگران کننده است.

 

ایشان با اشاره به اینکه باید رویکرد فعالیت‌های فرهنگی سمت و سویی آگاهانه داشته باشد اضافه کرد: در همین راستا به‌منظور ایمن‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان رسانه مجازی این کانون فعالیت‌های خود را در قالب آموزش‌های بهداشتی انجام داده است و موفقیت ها چشم گیری در این زمینه حاصل شد.

 

حجت‌الاسلام حیدرآزادزاده افزود: با توجه به تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد ، این کانون فعالیت‌های جذابی در حوزه فضای مجازی انجام داده است که برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها و آزمون‌های قرآنی، دینی و اجتماعی از جمله مهم‌ترین این اقدامات بود