اقدام فرهنگی فرزند شهید درس بزرگ برای همه مسئولین است
اقدام فرهنگي فرزند شهيد درس بزرگ براي همه مسئولين است

اقدام فرهنگی فرزند شهید درس بزرگ برای همه مسئولین است

اين اقدام فرهنگي برگرفته از تربيت صحيح خانواده اين کودک است که حتي در نبود پدر آموزه ها را با الگو قرار دادن سيره و مکتب اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام به يسنا خانم بياموزند.
شناسه خبر : 11418 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان ، یسنا هویدی دختر شهید مدافع حرم امیر علی هویدی در اقدامی خیرخواهانه هزینه جشن تولد خود را به‌دلیل ویروس کرونا به گروه‌های جهادی شهرستان دزفول هدیه کرد.

 

بر پایه این گزارش، در دیداری که با این فرزند شهید صورت پذیرفت؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «مرتضی همت‌پور» از این اقدام تحسین برانگیز دختر شهید هویدی و همسر شهید مدافع حرم تقدیر به‌عمل آورد.‌

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان افزود: با شنیدن خبر اقدام تحسین‌برانگیز این فرزند شهید بر خود واجب دانستم به محضر خانواده ایشان رسیده و بابت این اقدام فرهنگی و تبلیغی تقدیر و تشکر کنم پ.

 

وی ادامه داد: بی شک این اقدام برگرفته از تربیت صحیح  خانواده این کودک است که حتی در نبود پدر آموزه ها را با الگو قرار دادن سیره و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به یسنا خانم بیاموزند. 

 

به گفته ی وی  بذل مال توسط این بانوی کوچک کار بسیار ارزش مندی است که  درس بزرگی برای مسیولین کشور به شمار می آید تا بیش از پیش پشتیبان نیروهای جهادی و بسیجیان باشند.  

حجت‌الاسلام و المسلمین همت‌پور با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) درباره اهمیت تشکر از دیگران گفت: حضرت ثامن الحجج(ع) می فرمایند: «کسى که شکرگزارى ولی‌نعمت خود از خلق خدا نکند شکرگزارى از خدا نکرده است؛ مَنْ‏ لَمْ‏ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ.» لذا در باب تشکر از این اقدام تحسین برانگیز بنده به همراه نادر سعادتی رئیس اداره ارشاد دزفول، بهزاد جولایی مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول و محمد کاظم پور مسئول کانون های فرهنگی مساجد با تهیه کیک و تعدادی کتاب به عنوان هدیه از این حرکت ثمین و ارزش مند دختر شهیدهویدی تقدیر و تشکر کردیم و امیدواریم که با این اقدام روحیه ی بخشندگی و کمک رسانی درجامعه افزایش یابد.

یسنا هویدی دختر شهید مدافع حرم امیر علی هویدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است.