زنجیره اطلاعات و تجربیات کانون‌های مساجد از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فهما به یکدیگر متصل می‌شود
زنجيره اطلاعات و تجربيات کانون‌هاي مساجد از طريق پايگاه اطلاع‌رساني فهما به يکديگر متصل مي‌شود

زنجیره اطلاعات و تجربیات کانون‌های مساجد از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فهما به یکدیگر متصل می‌شود

حجت الاسلام همت پور :قريب به 150 خبر در پايگاه‌هاي خبري و خبرگزاري‌هاي استاني و کشوري از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد استان در ايام کرونا منتشر شده و همچنين 10 توليد رسانه‌اي در راديو و تلويزيون استاني از سوي کانون‌هاي فرهنگي و هنري استان صورت گرفته است.
شناسه خبر : 11581 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان
 
حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه یک‌هزار و 37 کانون فرهنگی هنری فعال در خوزستان در سامانه فهما ثبت‌نام کرده‌اند گفت: زنجیره اطلاعات و تجربیات کانون‌های مساجد از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فهما به یکدیگر متصل می‌شود.
 
«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور با اشاره به فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه فهما اظهار کرد: یک‌هزار و 37 کانون فرهنگی هنری فعال در خوزستان در سامانه فهما ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین 79 هزار و 500 عضو کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شدند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان به مهم‌ترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و افزود: برگزاری سرود 40 هزار نفری به‌مناسبت ایام دهه فجر، برگزاری اولین جشنواره قرآنی روستایی مدهامتان در شهرک شهید منتظری دزفول، بازدید از 22 شهرستان و آموزش مدیران کانون‌ها برای ثبت اطلاعات کانون، مدیر و اعضای کانون‌ها و ... از جمله این اقدامات است.

 

وی به فعالیت کانون‌های مساجد خوزستان در مقابله با کرونا اشاره کرد و اذعان داشت: مشارکت کانون‌های مساجد در رزمایش کمک مؤمنانه در ماه رمضان، تولید و توزیع مساک، دستکش و اقلام بهداشتی، برگزاری پویش‌های بزرگ مجازی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ... همچون پویش «در خانه بمانیم»، پویش‌های همدلی و پیشگیری از بیماری کرونا و ... از جمله این فعالیت‌ها است.
 
حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: قریب به 150 خبر در پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استانی و کشوری از فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان در ایام کرونا منتشر شده و همچنین 10 تولید رسانه‌ای در رادیو و تلویزیون استانی از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری استان صورت گرفته است.
 
وی اضافه کرد: علاوه بر آن 20 محتوای مجازی در قالب پوستر، موشن‌گرافی، اینوگرافی و انتشار گسترده آنها در فضای مجازی در ایام کرونا جهت آگاهی‌بخشی جامعه در خصوص نکات بهداشتی و ... انجام شده است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان به پایگاه اطلاع‌رسانی فهما اشاره کرد و ادامه داد: این پایگاه پل ارتباطی آسان ما بین کانون‌های مساجد است و

13:08

 

کانون‌ها زا این طریق به راحتی می‌توانند با یکدیگر از طریق اخبار، به تبادل افکار و اطلاعات بپردازند.
 
وی در پایان یاد آور شد: با پایگاه اطلاع‌رسانی فهما کانون‌های مساجد بیشتر به هم نزدیک شده و زنجیره اطلاعات و تجربیات این نهادهای فرهنگی و هنری به یکدیگر متصل می‌شود.