فعالیت‌های کانون‌های (فهما) تمرینی برای رسیدن به خودباوری و بصیرت است
فعاليت‌هاي کانون‌هاي (فهما) تمريني براي رسيدن به خودباوري و بصيرت است

فعالیت‌های کانون‌های (فهما) تمرینی برای رسیدن به خودباوری و بصیرت است

مديرکل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري خوزستان، با اشاره به نقش موثر کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در سطح جامعه گفت: فعاليت‌هاي کانون‌هاي (فهما) تمرين براي رسيدن به خودباوري و بصيرت است.
شناسه خبر : 11636 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان خوزستان: «سعيد رضواني» امروزیکشنبه 18 خرداد، در مراسم رونمايي از پايگاه اطلاع‌رساني فهما، این استان اظهار کرد: در بيانيه گام دوم انقلاب يکي از شاخصه‌هايي که مقام معظم رهبري به عنوان يک ستون و پايه معرفي کردند، بحث پايه‌گذاري تمدن اسلامي و ايراني است که با نام جمهوري اسلامي مزين است.  

مديرکل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري خوزستان افزود: يکي از بسترهاي اين شاخصه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد هستند که مي‌توانند خاستگاه و جايگاهي مناسب و پويا براي پايه‌گذاري تمدن اسلامي و موضوعات فرهنگي در اين مراکز باشند که اميدواريم اين هدف محقق شود.

وي فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد در زمینه‌های مختلف فرهنگي و ديني را تمريني براي رسيدن به خودباوري، بصيرت و شعور دانست و تصريح کرد: بسياري از شهداي ما همچون شهيد محمد تاجبخش يا مستقيما با کانون‌هاي مساجد ارتباط داشتند يا از اين بستر و ظرفيت بهره‌مند شدند.