امضای تفاهم‌نامه میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان و بیمه معلم
امضاي تفاهم‌نامه ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خوزستان و بيمه معلم

امضای تفاهم‌نامه میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان و بیمه معلم

حجت الاسلام همت پور گفت: در اين تفاهم نامه خدمات خوبي از سوي بيمه گر(بيمه معلم) براي کانونهاي مساجد استان در نظر گرفته شده است
شناسه خبر : 12034 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان در مراسمی تفاهم نامه بین ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان و بیمه معلم انعقاد و به امضا طرفین رسید.

حجت الاسلام همت پور در این مراسم ضمن اشاره به مفاد و جزییات این تفاهم نامه اذعان کرد: در این تفاهم نامه خدمات خوبی از سوی بیمه گر(بیمه معلم) برای کانونهای مساجد استان در نظر گرفته شده است

مدیر ستاد کانون های مساجد خوزستان افزود : در این تفاهم نامه مقرر شد که 60 درصد هزینه بیمه نامه توسط نماینده بیمه گر (بیمه معلم) و 40 درصد بیمه نامه توسط هر کدام از کانونهای فرهنگی هنری پرداخت گردد.

وی اضافه کرد :تعامل دو سویه بین کانونهای فرهنگی هنری مساجد با نماینده بیمه گر تحت نظارت ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام همت پور در پایان با بیان اهمیت بیمه شدن مراکز فرهنگی در شرایط سخت اقتصادی به منظور پشتوانه ای برای حمایت از کانونهای مساجد تاکید کرد.

فرهنگ نماینده بیمه معلم نیز با حضور در ستاد کانونهای مساجد استان ضمن شرح خدمات قابل ارائه به مجموعه کانونهای مساجد اذعان کرد : برنامه های جامع بیمه ای در حوزه بلایای طبیعی و غیر طبیعی و برنامه های اردویی برای کانونهای مساجد در نظر گرفته ایم.