کانون‌های مساجد ظرفیت عظیمی برای انقلاب اسلامی ایران هستند
کانون‌هاي مساجد ظرفيت عظيمي براي انقلاب اسلامي ايران هستند

کانون‌های مساجد ظرفیت عظیمی برای انقلاب اسلامی ایران هستند

حجت الاسلام قرباني گفت: کانون‌هاي مساجد ظرفيت عظيمي براي انقلاب اسلامي ايران هستند عنوان کرد: حضور حداکثري مسجديان در راهپيمايي‌ها و مراسمات انقلاب بر کسي پوشيده نيست.
شناسه خبر : 12038 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان، حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در خط مقدم مقابله با مستکبران جهان بوده‌اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: کانون‌های مساجد سربازان جبهه فرهنگی بوده و در مبارزه با جنگ نرم دشمن همچنان پیشتاز هستند.

 

وی تصریح کرد: رسالت فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد باعث شده تا بنا بر نیاز روز جامعه و اقتضای ایام کرونایی جهت بصیرت‌افزایی و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن اقدام متقابل انقلابی انجام دهند.

 

«حجت‌الاسلام علیرضا قربانی» نیز در این دیدار با بیان اینکه کانون‌های مساجد ظرفیت عظیمی برای انقلاب اسلامی ایران هستند عنوان کرد: حضور حداکثری مسجدیان در راهپیمایی‌ها و مراسمات انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه 6 تا 12 تیر به‌عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده اضافه کرد: بچه‌های مساجد نقش فراوانی در افشای ماهیت آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی در فضای مجازی و محافل و مساجد بر عهده دارند.