پخش مستند تولیدی کانون «نورالهادی» اهواز از شبکه سه سیما
پخش مستند توليدي کانون «نورالهادي» اهواز از شبکه سه سيما

پخش مستند تولیدی کانون «نورالهادی» اهواز از شبکه سه سیما

مدير کانون نورالهادي اهواز: در صورتي که حمايت‌هاي مالي از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد صورت گيرد ظرفيت بسيار بالايي براي ورود به حوزه فيلم‌سازي وجود دارد.
شناسه خبر : 12155 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

در گفت و گوی ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان طالب‌باغبانی گفت: در صورتی که حمایت‌های مالی از کانون های  فرهنگی هنری صورت گیرد ظرفیت بسیار بالایی برای ورود به حوزه فیلم‌سازی وجود دارد.

 

محمدرضا طالب‌باغبانی با اشاره به پخش مستند «ستایش تا ستایش» از شبکه سه سیما گفت : این مستند با تولید و کارگردانی اعضای کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز تهیه و روایتی از وضعیت تلاش پرستاران در بیمارستان رازی در بحران کرونا استان خوزستان بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز با بیان اینکه مدت این مستند 27 دقیقه است افزود: بخشی از فعالیت های این کانون در زمینه رسانه‌ای و تولید محتوا همچون دوره‌های مختلف تدوین و فیلم‌سازی، فوتوشاپ و ... به‌ صورت منظم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صدد ورود به حوزه فیلم‌سازی یا فیلم کوتاه هستیم عنوان کرد: لازمه ورود به این عرصه پشتوانه مالی است، ما در کانون نورالهادی تجهیزات حرفه ای بخش هنری نداریم و  در صورت تهیه این تجهیزات و حمایت های مالی  ظرفیت بسیار بالایی برای ورود به حوزه فیلم کوتاه وجود دارد.

طالب‌باغبانی در پایان یاد آور شد: برای تهیه و ساخت مستند «ستایش تا ستایش» همه تجهیزات به‌صورت اجاره تهیه شده‌اند و بخشی از این مستند به دلیل حجم بالا و نیاز بودن تجهیزات پیشرفته برون سپاری شد