پویش «کتاب من» اقدامی جهادی ،فرهنگی از کانون امام حسن مجتبی (ع) دشت آزادگان
پويش «کتاب من» اقدامي جهادي ،فرهنگي از کانون امام حسن مجتبي (ع) دشت آزادگان

پویش «کتاب من» اقدامی جهادی ،فرهنگی از کانون امام حسن مجتبی (ع) دشت آزادگان

گروه جهادي قدس کانون امام حسن مجتبي(ع) اقدام به راه اندازي *پويش کتاب* من جهت کمک به دانش آموزان نيازمند که توانايي خريد کتاب درسي ندارند کرد.
شناسه خبر : 12210 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) از خوزستان: گروه جهادي قدس کانون امام حسن مجتبي(ع)  اقدام به راه اندازي  *پويش کتاب* من جهت کمک به دانش آموزان نيازمند که توانايي خريد کتاب درسي ندارند کرد.

مدیر کانون امام حسن مجتبی (ع) گفت : اين اقدام ارزشمند و جهادي با استقبال و همکاری خيّرين روستا مواجه شد و مديران مدارس در پيام هايي جداگانه از اعضای کانون امام حسن محتبي (ع) جهت همکاري با مدارس  و این اقدام فرهنگی تقدير و تشکر کردند.

طرفی در دادامه گفت : ابتدا راه اندازی این پویش در فضای مجازی بود و در ادامه  با کمک بچه های مسجد و نشر آن در فضای مجازی توانستیم نتیجه مطلوبی از آن بدست آوریم و تعداد زیادی از نیازمندان تحصیلی شناسایی و کمک شوند.

مدیر کانون امام حسن مجتبی (ع) در پایان گفت : این کانون با همت بالای اعضاء آن در سال گذشته بعنوان یکی از کانون های برتر معرفی شد که امسال هم با توجه به شرایط خاصاستان و شیوع بیماری، اکثر برنامه های خود را به فضای مجازی سوق داده ایم تا بتوانیم همچون سال گذشته رتبه ای در خور شآن شهرستان و استان کسب کنیم.