آگاهی بخشی به مردم در استفاده از تولیدات داخلی از اولویت های کانون های مساجد در سال جهش تولید است
آگاهي بخشي به مردم در استفاده از توليدات داخلي از اولويت هاي کانون هاي مساجد در سال جهش توليد است

آگاهی بخشی به مردم در استفاده از تولیدات داخلی از اولویت های کانون های مساجد در سال جهش تولید است

حجت الاسلام شکراني گفت : کانون‌هاي فرهنگي هنري رسالتي بيشتر از توسعه فرهنگ عمومي بر عهده دارند و آن نقش محوري در تحقق عملي شعار جهش توليد با تشکيل کارگاه‌هاي زودبازده کوچک است.
شناسه خبر : 12249 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات فهما از خوزستان ،حجت‌الاسلام مصطفی شکرانی گفت: یکی از اولویت‌های کانون‌های مساجد در تحقق شعار سال آگاهی دادن به مردم در خصوص استفاده از تولیدات داخلی است؛ اگر بتوانیم این موضوع را به صورت گفتمان انجام دهیم یک قدم به تحقق این شعار نزدیک می‌شویم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  شهید محراب اهواز در ادامه  ضمن اشاره به مهم‌ترین مولفه‌های جذب جوانان به فعالیت‌های مسجدی و حرفه‌آموزی آنها در طول دوران حضور در مسجد افزود : کانون‌های مساجد می‌توانند با تهیه مواد اولیه زمینه اشتغال زنان بی‌سرپرست در حوزه‌های خیاطی، گلدوزی، نانوایی و ... را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام شکرانی گفت: توسعه و پیشرفت در گرو همراهی و همبستگی در حمایت از کارگر ایرانی نمود یافته و این حمایت در خرید کالای ایرانی بیشتر خود را مشخص می‌کند، در روزهایی که تحریم‌های گوناگون در حال جنگ با مردم ایران هستند می‌توانیم با اتحاد و همدلی و با حمایت از کارگر ایرانی از روزهای دشوار تحریم به خوبی عبور کنیم.

 

وی ادامه داد : در هر حال با توجه به شعار سال تحت عنوان جهش تولید مشخص می‌شود که مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری رسالتی بیشتر از توسعه فرهنگ عمومی بر عهده دارند و آن نقش محوری در تحقق عملی شعار جهش تولید با تشکیل کارگاه‌های زودبازده کوچک است.