پایگاه اطلاع رسانی فهما محل مناسبی برای عرضه فعالیت های کانون های مساجد مناطق محروم کشور
پايگاه اطلاع رساني فهما محل مناسبي براي عرضه فعاليت هاي کانون هاي مساجد مناطق محروم کشور

پایگاه اطلاع رسانی فهما محل مناسبی برای عرضه فعالیت های کانون های مساجد مناطق محروم کشور

محفوظيان گفت: حرکت خودجوش متوليان فرهنگ و هنر در مساجد حرکتي ستودني است که بايد ديده شود و به مردم گزارش شود
شناسه خبر : 12254 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

سید احمد محفوظیان در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خوزستان گفت: حرکت خودجوش متولیان فرهنگ و هنر در مساجد حرکتی ستودنی است که باید دیده شود و به مردم گزارش شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر در ادامه بیان کرد : مردم باید بدانند و اطلاع داشته باشند که خادمان آنها در کانونهای فرهنگی هنری مساجد مشغول به ارائه چه خدمات ارزشمندی هستند.

 

وی ضمن اشاره به حضور جوانان در مساجد و خط مقدم بحران ها گفت : اعضای کانون های مساجد یک روز در سدسازی و جهت جلوگیری از سیل و سیلاب ، یک روز درحال کمک به زلزله زدگان و امروز درحال مبارزه با ویروس منحوس کرونا  هستند و همیشه خدمتگزار خوبی برای مردم بوده اند. 

 

محفوظیان عنوان کرد : ستاد فهما با راه اندازی پایگاه  اطلاع رسانی استانی رویداد جدیدی را رقم زد و در جهت لبیک گویی به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اطلاع رسانی خدمات مختلف به مردم گام نویی برداشته شد.

 

وی در پایان گفت : پایگاه  اطلاع رسانی فهما باعث دیده شدن کانونهای فرهنگی هنری بزرگ وکوچک در مناطق  محروم و غیر محروم خواهد شد . در زمان های نه چندان دور حتی کانون های مساجد مطرح هم نمی توانستند اطلاع رسانی و تبلیغات خوبی در سطح کشور داشته باشند ولی با برنامه ریزی و راه اندازی این پایگاه از سوی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور امید بیشتری در کانون ها بخصوص در مناطق محروم و دور افتاده رقم خورد که از این پس فعالیت های آن ها نیز دیده خواهد شد.