اعلام برنامه های مردمی زیر سایه خورشید در استان خوزستان
اعلام برنامه هاي مردمي زير سايه خورشيد در استان خوزستان

اعلام برنامه های مردمی زیر سایه خورشید در استان خوزستان

امسال با توجه به شرايط و شيوع بيماري کرونا در استان و وضعيت قرمز برخي شهرستان ها جشن‌هاي ما از حالت تجمعي و ازدحامي که مردم در مواليد شادي داشتند به دليل رعايت و حفظ سلامت مردم به شکل ديگري برنامه‌ريزي شده است.
شناسه خبر : 12296 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در خوزستان حجت الاسلام «دانیال اریکه» گفت: امسال با توجه به شرایط و شیوع بیماری کرونا در استان و وضعیت قرمز برخی شهرستان ها و به دلیل حفظ سلامت مردم ، جشن‌های دهه کرامت از حالت تجمعی به شکل دیگری برنامه‌ریزی شده است.

 

دبیر سیزدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان  افزود :تقدیر از کادر درمان بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا، تقدیر از گروه‌های جهادی در مبارزه با ویروس کرونا و طرح مواسات در کمک به فقرا و نیازمندان، دیدار با علمای استان و والدین شهدایی که به واسطه ویروس کرونا از دنیا رفتند و ...از جمله برنامه‌های زیر سایه خورشید امسال هستند.

 

وی حضور در کارخانه‌ها و خط تولید کارخانه‌های تولیدی استان با توجه به سال جهش تولید، پنج شب ویژه‌ برنامه در صدا و سیمای مرکز خوزستان با حضور خدام رضوی، برگزاری چند جشنواره مجازی، حضور خدام رضوی در دادگستری و تقدیر از پرسنل قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه قضائیه  و ... را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

 

حجت الاسلام اریکه با اشاره به اینکه برپایی کاروان‌های خودرویی سیار در محلات استان توسط نیروهای مردمی و هیئت‌های محب اهل‌بیت (ع) برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: برنامه‌هایی همچون دیدار خدام رضوی با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، دیدار با تولیدکنندگان و برنامه‌هایی که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود، برنامه‌ریزی شده است.

 

 

پایان پیام/