توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان هم زمان با شروع دهه کرامت
توزيع بسته هاي معيشتي ميان نيازمندان هم زمان با شروع دهه کرامت

توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان هم زمان با شروع دهه کرامت

دهه کرامت نويد دهنده ادامه حيات اسلام در چهارچوب دستورات قرآن و سنت رسول خدا (ص) و نجات ارزش‌هاي انساني در سايه آموزه‌هاي ديني است.
شناسه خبر : 12358 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات فهما در خوزستان همزمان با آغاز دهه کرامت توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان در شهرستان اندیمشک انجام شد

 مدیر کانون قائمیه اندیمشک از توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: این اقدام همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان صورت گرفت.

 حجت الاسلام مجید عطایی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، با اشاره به اهمیت و فضائل این دهه اظهار کرد: با توجه به اینکه حرم های حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا، قرآن، نیایش و...هستند، تمام مفاهیم سازنده فرهنگ اسلامی در این دهه تداعی می‌شوند. 

مدیر کانون فرهنگی هنری قائمیه مسجد حضرت قائم (عج) اندیمشک به اهمیت دهه کرامت اشاره کرد و افزود: دهه کرامت نوید دهنده ادامه حیات اسلام در چهارچوب دستورات قرآن و سنت رسول خدا (ص) و نجات ارزش‌های انسانی در سایه آموزه‌های دینی است. وی اذعان داشت: دهه کرامت فرصت و بستری مناسب جهت استفاده از سیره اهل بیت (ع) در راستای توجه و کمک ویژه به نیازمندان و اقشار ضعیف و مستضعفان است. 

حجت الاسلام عطایی از توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این بسته های معیشتی شامل گوشت گوسفند و ارزاقی دیگر بودند که با حفظ و رعایت کرامات انسانی میان نیازمندان توزیع شدند. 

وی به ارائه برنامه های آتی کانون قائمیه به ویژه در دهه کرامت پرداخت و خاطر نشان کرد: طی روزها و هفته های آینده، توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان و فعالان مسجدی و اهدای البسه به اقشار ضعیف انجام می شود