فعالیت‌های گسترده کانون امام علی (ع) در منطقه آسیاباد اهواز
فعاليت‌هاي گسترده کانون امام علي (ع) در منطقه آسياباد اهواز

فعالیت‌های گسترده کانون امام علی (ع) در منطقه آسیاباد اهواز

حجت الاسلام حميداوي زاده: فعاليت‌هاي گسترده کانون و مسجد امام علي (ع) امروز يک قطب مهم در منطقه هفت اهواز است و به گفته برخي اين کانون قطب فرهنگي شرق اهواز است.
شناسه خبر : 12364 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در خوزستان حجت‌الاسلام مهدی حمیداوی‌زاده گفت: فعالیت‌های گسترده کانون و مسجد امام علی (ع) امروز یک قطب مهم در منطقه هفت اهواز است و به گفته برخی این کانون قطب فرهنگی شرق اهواز است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) : مجموعه فرهنگی هنری امام علی (ع) به‌عنوان یک پشتیبان برای کانون‌ها و مساجد اطراف آسیاباد در حال فعالیت است و همکاری‌های مختلفی از جمله فکری، راهبردی و ... برای توسعه فرهنگ عمومی و اجتماعی را با مساجد مختلف انجام می‌دهد.

 

وی اضافه کرد : در مرکز نیکوکاری  امام علی (ع) 60 خانواده بی‌سرپرست تحت پوشش قرار دارند که ماهانه بسته‌های معیشتی و کمک معیشتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد هر چند به‌منظور اشتغالزایی آنها دوره‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

 

حجت‌الاسلام حمیداوی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل این کانون محدود بودن منابع مالی است عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما توسعه ساختمانی این مسجد بوده زیرا با توجه به حضور جمعیت بالای نوجوانان این ساختمان جوابگوی این جمعیت نیست؛ مشکلات مالی مهم‌ترین دغدغه ما برای توسعه مسجد هستند که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان فرهنگی این مهم را مدنظر قرار دهند.