تقدیر از اجرای هنرمند مسجدی اهل ایذه در برنامه «عصر جدید»
تقدير از اجراي هنرمند مسجدي اهل ايذه در برنامه «عصر جديد»
از سوی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خوزستان صورت پذیرفت؛

تقدیر از اجرای هنرمند مسجدی اهل ایذه در برنامه «عصر جدید»

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان ، در پيامي از اجراي زيباي هنرمند مسجدي و عضو کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا(ع) شهرستان ايذه در برنامه «عصر جديد» تقدير کرد.
شناسه خبر : 12367 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

 به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) در خوزستان:  حجت الاسلام مرتضی همت پور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان ، در پیامی از اجرای زیبای هنرمند مسجدی و عضو کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) شهرستان ایذه "هادی احمدی" در وصف شهید "حاج قاسم سلیمانی" در برنامه عصر جدید تقدیر و تشکر کرد.

 

متن این پیام به این شرح است:

اثر هنری اجرا شده توسط جنابعالی با گویش  بی نظیر بختیاری و با بهره گیری از مضامین انقلابی و دینی که یادآور حماسه آفرینی و رشادت شهیدان ایرا ن اسلامی است مخصوصاً شهیدی که درقلب مردم ایران جای دارد و با قاطعیت می توان گفت اجرای هنرمندان جوان و نوجوان در برنامه های مختلف فرهنگی هنری کشور  بالاخص در برنامه پر بیننده عصر جدید درباره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده این است که امروز راه ایشان تبدیل به فرهنگ و مکتب شده است.

 

از این رو برخود لازم می دانم از جنابعالی که تربیت یافته مسجد علی اصغر(ع)، کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) و حلقات صالحین شهرستان شهید پرور ایذه هستید مراتب تقدیر و تشکر خود را بعمل آورده و از خداوند متعال خواهانم  در ادامه این مسیر توفیات روز افزون نصیب تان فرماید.