توزیع بسته‌های غذایی به مناسبت دهه کرامت به همت کانون «ثارالله» اندیمشک
توزيع بسته‌هاي غذايي به مناسبت دهه کرامت به همت کانون «ثارالله» انديمشک

توزیع بسته‌های غذایی به مناسبت دهه کرامت به همت کانون «ثارالله» اندیمشک

در دهه کرامت به مدد امام مهرباني ها حضرت رضا عليه السلام و خواهر گراميشان خانوم حضرت معصومه سلام الله عليها نيز بسته هاي غذايي جديدي تهيه و در حال توزيع مي باشد.
شناسه خبر : 12589 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما ) از استان خوزستان: جواد احسانی نژاد با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری ثارالله اندیمشک گفت : به همت اعضای کانون  از همان ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا برنامه ریزی صورت گرفت که اقشار آسیب پذیر جامعه شناسایی و به آنها کمک رسانی صورت گیرد که با فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله) پیرامون کمک های مؤمنانه این امر سرعت بیشتری گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله اندیمشک گفت:  با دعوت از خیرین محله و مسجد جهت شرکت در این طرح تا کنون که در دهه کرامت قرار داریم بیش از 200 بسته کمک معیشتی تهیه و بین نیازمندان محله و مناطق محروم شهرستان توزیع شده است.

 

وی افزود: هم اکنون نیز در دهه کرامت به مدد امام مهربانی ها حضرت رضا علیه السلام و خواهر گرامیشان خانوم حضرت معصومه سلام الله علیها نیز بسته های غذایی جدیدی تهیه و در حال توزیع می باشد.

 

احسانی نژاد در پایان ضمن شرح برنامه های کانون در دهه کرامت عنوان کرد : در نظر داریم این خدمت را در قالب طرح سه شنبه های تکریم تا ریشه کن شدن این ویروس و بیماری  ادامه دهیم و اقدامات فرهنگی تبلیغی را در ایام دهه کرامت گسترش دهیم.