نقش مهم کانون های مساجد شوش در رشد فرهنگی مقابله با کرونا و آموزش خانواده‌ها
نقش مهم کانون هاي مساجد شوش در رشد فرهنگي مقابله با کرونا و آموزش خانواده‌ها

نقش مهم کانون های مساجد شوش در رشد فرهنگی مقابله با کرونا و آموزش خانواده‌ها

کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان شوش با برگزاري مسابقات ويژه براي خانواده‌ها و آموزش ماندن در خانه و رعايت نکات بهداشتي در مبارزه با ويروس منحوس کرونا همگام با ساير دستگاه‌هاي اجرايي توانستند نقش خوبي ايفا کنند
شناسه خبر : 12690 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در خوزستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش  اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با داشتن انجمن‌ها و موسسات فرهنگی، هنری، قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که مردمی هستند در امر کمک‌رسانی، ضدعفونی و گندزدایی معابر از ویروس کرونا فعالیت چشمگیری داشته است.

ذاکری با اشاره به فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک در این شهرستان افزود: کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش در کانون‌های فرهنگی هنری شوش فعالیت بسیار خوبی داشتند و توانستند ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم این شهرستان را فراهم کنند. 

ذاکری تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوش با برگزاری مسابقات ویژه برای خانواده‌ها و آموزش ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی توانستند نقش خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان اضافه کرد: این کانون‌ها با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در فضای مجازی توانستند نقش بسزایی در رشد فرهنگی مقابله با کرونا و آموزش خانواده‌ها ایفا کنند.