توجه به قشر نوجوان به‌عنوان آینده‌سازان این کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون است
توجه به قشر نوجوان به‌عنوان آينده‌سازان اين کشور يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي کانون است
مدیر کانون فرهنگی هنری کانون شهید محراب اهواز

توجه به قشر نوجوان به‌عنوان آینده‌سازان این کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون است

حجت الاسلام شکراني گفت: پس از راه‌اندازي مجتمع فرهنگي شهيد محراب حوزه‌هاي فعاليت‌هاي توسعه يافته و نگاه تخصصي‌تري به آنها شده است.
شناسه خبر : 12731 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

حجت الاسلام «مصطفی شکرانی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی  مسجد از پیش از انقلاب اسلامی آغاز شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی توسعه بیشتری به خود گرفت و امروزه به‌عنوان یک نهاد فرهنگی مستقل در حال فعالیت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کانون شهید محراب اهواز ضمن اشاره به فعالیت های گسترده کتابخانه ای این کانون  ادامه داد: پس از تاسیس کانون درصدد توسعه موضوع کتابخوانی بودیم اما با وعده‌های بسیاری که از سوی تهران برای تجهیز این کتابخانه صورت گرفته تاکنون نتیجه برای این مهم حاصل نشده است، اما اکنون کتابخانه این مجتمع با مخزن کتاب‌های ارزشمند در حال فعالیت است.

 

وی وجه تمایز این کانون را برگزاری دوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: سالانه همایش‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، زناشویی و ... به منظور آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در این مجتمع ویژه عموم شهروندان با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود که خوشبختانه استقبال بسیار مطلوبی از آن می‌شود؛ توسعه این همایش‌ها از برنامه ما در آینده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز عنوان کرد: پس از راه‌اندازی مجتمع فرهنگی شهید محراب حوزه‌های فعالیت‌های توسعه یافته و نگاه تخصصی‌تری به آنها شده است، توجه به قشر نوجوان به‌عنوان آینده‌سازان این کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران این مجتمع فرهنگی است.

 

وی اضافه کرد: هر فصل از سال به‌منظور همفکری و بررسی مسائل تربیتی همایش‌هایی ویژه والدین برگزار می‌شود که متاسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا این همایش در فصل بهار امسال برگزار نشد اما بلافاصله پس از رفع این بلا همه فعالیت‌های این کانون از سرگرفته خواهد شد.

 

گفتنی است : از جمله فعالیت‌های کانون فرهنگی شهید محراب اهواز می‌توان به توزیع 2 هزار پرس غذا همزمان با عید سعید غدیرخم اشاره کرد که چندین سال است این موضوع با هدف توزیع میان نیازمندان در استان خوزستان نهادینه شده، برگزاری پیاپی جشن عید غدیر از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون به‌شمار می‌آید.