توسعه فرهنگ کتابخوانی در میان نوجوانان مهمترین برنامه کانون حضرت حجت(عج) ویس
توسعه فرهنگ کتابخواني در ميان نوجوانان مهمترين برنامه کانون حضرت حجت(عج) ويس

توسعه فرهنگ کتابخوانی در میان نوجوانان مهمترین برنامه کانون حضرت حجت(عج) ویس

مولي گفت: در طول بيش از 14 سال فعاليت اين کانون امروزه به‌عنوان يک نهاد فرهنگي موفق در شهرستان ويس در حال انجام وظيفه هستيم.
شناسه خبر : 12790 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) گفت: در طول بیش از 14 سال فعالیت این کانون امروزه به‌عنوان یک نهاد فرهنگی موفق در شهرستان ویس در حال انجام وظیفه هستیم.

 

«سید محمود مولی» تصریح کرد: این نتیجه همکاری و همراهی پایاپای سه مجموعه هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج مسجد و کانون فرهنگی است که فعالیت‌های موفقیت‌آمیزی نه‌تنها در سطح مسجد بلکه در سطح شهرستان و استان انجام می‌دهند و همکاری مشترک این سه مجموعه منتج به موفقیت‌های مختلفی برای شهرستان ویس شده است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این کانون فرهنگی را در بخش‌های قرآنی، ورزشی، اردویی و کمک درسی عنوان کرد و اذعان داشت: مهم‌ترین برنامه پیش رو برای اعضا این کانون توسعه فرهنگ کتابخوانی در میان نوجوانان است؛ ترویج فرهنگ کتابخوانی وظیفه همه مجموعه‌های فرهنگی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) ویس با اشاره به اینکه این کانون بیش از 200 نفر عضو فعال دارد اضافه کرد: همه تلاش ما بر این است که بتوانیم جوانان نخبه انقلابی را برای انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

 

وی عنوان کرد: بیش از 18 سال است که صبح‌های جمعه دعای ندبه و همچنین زیارت عاشورا، توسل و دعای کمیل به‌صورت هفتگی در این مسجد با حضور پرشور اهالی ویس برگزار می‌شود.

 

مولی با بیان اینکه جلسات ختم قرآن خانگی ویژه نمازگزاران و اعضا این کانون برگزار می‌شود ابراز کرد: جلسات قرآن خانگی به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در منزل یکی از اعضا برگزار می‌شود، اما متاسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در چند ماه گذشته این مراسم برگزار نشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت(عج) از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات همه ساله همزمان با آغاز دهه فجر در سطح شهرستان با حضور قاریان و مرتلان برگزار می‌شود که سال گذشته نیز با حضور بیش از 60 شرکت‌کننده برگزار شد که به نسبت دوره‌های قبل استقبال مطلوبی صورت گرفته بود.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین به همت اعضای کانون موسسه خیریه خاتم‌النبیاء فعالیت خود را آغاز کرده است یاد آور شد: حضور موفق در بازسازی منازل آسیب‌دیده نیازمندان و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی و ارزاق ماهانه بخشی از فعالیت این موسسه است و قطعا فعالیت‌های آن در سال پیش رو توسعه خواهد یافت.

 

قطعا با انسجام مطلوب سه مجموعه هیئت امنا، پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) می‌توان در سال پیش رو این مسجد را به‌عنوان یکی از مساجد موفق در سطح استان قلمداد کرد که این مهم حمایت حداکثری مسئولان فرهنگی استان را می‌طلبد.