اقدامات مساجد در ایام کرونا ، امید را در دل مردم زنده میکند
اقدامات مساجد در ايام کرونا ، اميد را در دل مردم زنده ميکند

اقدامات مساجد در ایام کرونا ، امید را در دل مردم زنده میکند

خدا را شاکريم که اين روزها خبرهاي خوبي در سطح شهر اتفاق مي‌افتد که اکثر آن‌ها از دل مساجد بيرون مي‌آيد
شناسه خبر : 12942 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خوزستان جمعه ۱۳ تیرماه طی آیینی در مسجد عاملی دزفول با حضور فرهمندپور سرپرست فرمانداری دزفول ، چمن‌آرا ریاست شورای شهر دزفول و پرهیزکار جانشین فرمانده سپاه دزفول ۵۰۰ بسته معیشتی و شوینده توسط مرکز نیکوکاری حضرت صدیقه کبری(س) دزفول ، بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده کرونا توزیع شد .

 

 علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این مراسم  اظهار کرد : خدا را شاکریم که این روزها خبرهای خوبی در سطح شهر اتفاق می‌افتد که اکثر آن‌ها از دل مساجد بیرون می‌آید.

 

وی افزود: رزمایشی که با عنوان همدلی به جریان افتاده در دزفول به آتشفشان همدلی تبدیل شده که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نتیجه رزمایش همدلی فراگیری مواسات در جامعه اسلامی است.

 

 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در ادامه بیان داشت :  این کمک‌ها در واقع فقط به کمک‌های مالی ختم نمی‌شود بلکه کمک‌های فطری و معنوی نیز به دنبال دارد.

 

وی ضمن بیان آنکه مواسات باید زنجیره‌وار توسعه یابد، تصریح کرد: با فعالیتی‌هایی که در مساجد اتفاق می‌افتد بارقه‌های امید را در دل‌های مردم زنده می‌کند.

 

 علی فرهمند پور اذعان کرد: مساجد باید محور تمام فعالیت‌های خوب در شهرستان‌ها باشند چرا که اگر نگاهی به گذشته افراد موفق بخصوص فرزندان شهرستان دزفول بیاندازیم، به فعالیت در مساجد می‌رسیم که این معنای امید به مسجد را می‌دهد.

 

وی تصریح کرد : تا زمانی که کارها مسجد محور باشند پر رونق و با برکت است چرا که هر عملی برای خدا باشد قطعا نتایج آن بر زندگی فردی و اجتماعی انسان باز می‌گردد‌.