آغاز زندگی مشترک مدیر کانون شهید نوری گتوند با تمسک به شهید حاج قاسم سلیمانی
آغاز زندگي مشترک مدير کانون شهيد نوري گتوند با تمسک به شهيد حاج قاسم سليماني

آغاز زندگی مشترک مدیر کانون شهید نوری گتوند با تمسک به شهید حاج قاسم سلیمانی

محمد نوري مدير کانون فرهنگي هنري شهيد نوري مسجد حضرت محمد(ص) صالحشهر از توابع شهرستان گتوند، در آستانه ميلاد امام رضا (ع) و پس از ديدار با مادر شهيدان نوري، زندگي مشترک خود را با تمسک به سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني آغاز کرد.
شناسه خبر : 13043 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در خوزستان، فرهنگ ايثار و شهادت از مهمترين مفاهيم و ارزشهايي است که يک انسان و حتي يک نسل مي تواند مشتاقانه به آن دست پيدا کنند و آن را سر لوحه کار و زندگي خود قرار دهند.

 

اين مفاهيم آنچنان موثر و اثر گذار هستند که حتي يک جامعه را ميتوانند به راحتي تحت تاثير خود قرار داده و نقشه راه زندگي بسیاري از جوانان و نوجوانان باشند. و در واقع نشان دادن رشادت ها و ايثار شهداي گرانقدر اگر به خوبي به اين نسل نشان داده شود نتايج بسيار خوبي را در بر خواهد داشت.

 

محمد نوري مدير کانون فرهنگي هنري شهيد نوري مسجد حضرت محمد(ص) صالحشهر از توابع شهرستان گتوند، در آستانه میلاد امام رضا (ع) و پس از دیدار با مادر شهیدان نوری، زندگی مشترک خود را با تمسک به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کرد.

 

زوج جوان قدرشناس صالحشهری با هدف ترویج فرهنگ ساده‌ زیستی و زنده نگه داشتن یاد شهدا ؛ زندگی مشترک خود را از جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند.

 

 

محمد نوری  بزرگترین افتخار خود را سربازی رهبری عظیم الشان حضرت امام خامنه ای می دانیم و هدف از این کار خود را قدردانی از ایثارگری های شهدا و خانواده های معزز آنان دانسته و معتقدیم تا زمانی که به یاد این ایثارگری ها و قدردان آنها باشیم در مسیر درست و صراط مستقیم گام بر میداریم و هرگاه این مهم را از یاد ببریم در مسیر گمراهی هستیم.