کانون فرهنگی هنری شهدای عین دو اهواز در خط مقدم محرومیت زدایی منطقه
کانون فرهنگي هنري شهداي عين دو اهواز در خط مقدم محروميت زدايي منطقه

کانون فرهنگی هنری شهدای عین دو اهواز در خط مقدم محرومیت زدایی منطقه

هليچي گفت: با وجود محروميت‌هاي فراوان در منطقه تلاش کرده ايم بتوانيم نقشي کوچک در محروميت زدايي منطقه داشته باشيم.
شناسه خبر : 13121 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: «کریم هلیچی»  گفت: با وجود محرومیت های فراوان در منطقه تلاش کرده ایم بتوانیم نقشی کوچک در محرومیت زدایی منطقه داشته باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای عین دو اهواز افزود: ضد عفونی کردن خیابان ها و منازل توسط اعضای کانون به صورت جهادی ، توزیع بسته های معیشتی در میان خانوارهای محروم و ایتام در سطح منطقه و اجرای برنامه ساخت و ساز منازل و تعمیر هفت منزل نیازمند توسط گروه های جهادی کانون فرهنگی هنری بعنوان بخشی کوچک از اقدامات این کانون در راستای محرومیت زدایی  بوده است.

 

وی ضمن اشاره به فعایت های گسترده کانون در بخش سازندگی اذعان داشت: این کانون از بخش فرهنگی نیزغافل نبوده و برنامه های متعدد فرهنگی برگزار و برنامه ریزی کرده است.

 

هلیچی در دامه گفت: دیدار با ائمه جماعات منطقه، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید مسلمی سواری و همچنین شهید دفاع مقدس احمد چنانه به همراه خدام امام رضا (ع)، دیدار با روحانیون و معتمدین و شیوخ منطقه  در دهه کرامت با توجه به وضعیت شیوع کرونا، بخشی از فعالیت های فرهنگی کانون است.                

     

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت کرونا در اهواز و محرومیت منطقه عین دو در برنامه های کانون دیدار و سرکشی به خانواده هایی که بیمار کرونایی داشته اند را در دستور کار خود قرار دادیم و در این دیدارها اهدای  بسته های معیشتی به خانواده ها صورت گرفت.