ادامه فعالیت‌های جهادی کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) در مقابله با کرونا
ادامه فعاليت‌هاي جهادي کانون فرهنگي هنري حضرت زينب(س) در مقابله با کرونا

ادامه فعالیت‌های جهادی کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) در مقابله با کرونا

عباسي با اشاره به اقدامات کانون فرهنگي هنري حضرت زينب(س)، اظهار کرد: فعاليت‌هاي اين کانون در مقابله با کرونا همچنان تا ريشه‌کن شدن اين ويروس ادامه دارد.
شناسه خبر : 13165 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: «فرهاد عباسی» با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) از پیشگامان عرصه خدمت به سلامت مردم در ایام شیوع کرونا است، گفت: فعالیت‌های این کانون تا زمان ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) با بیان اینکه این کانون بیش از 650 عضو فعال دارد افزود: پس از شیوع بیماری اعضا و مدیریت این کانون به منظور آگاه‌سازی، ضدعفونی و سایر خدمات بهداشتی فعالیت‌های خود را آغاز کردند، در 19 مرحله تراکتورداران این شهرستان تمام شهرستان را ضدعفونی کردند همچنین روزانه بیش از 200 نفر از اعضا ضدعفونی معابر و خیابان‌های مختلف شهر را برعهده داشتند.

 
وی گفت: بیش از یک‌صد هزار لیتر آب ژاول میان مردم این شهر توزیع شد، همچنین از مهم‌ترین اقدامات این کانون راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش بود.


 
عباسی تصریح کرد: با تولید و توزیع 257 هزار ماسک با همکاری شورای اداری به‌صورت رایگان میان مردمو  همه ادارات و ارگان‌های این شهرستان توزیع شد، همچنین بیش از 16 هزار ماسک به مجموعه کادر درمان این شهرستان اهدا شد.


 
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) رامهرمز ادامه داد: در طرح کمک‌های مومنانه نیز در سه مرحله بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و فقرا توزیع شد.


 
وی در پایان با بیان اینکه تلاش ما برای کمک به هموطنان همچنان به جدیت ادامه خواهد داشت یاد آور شد: از مسئولان شهرستانی و استانی خواهان مساعدت‌های بیشتر در زمنیه تامین نیازهای این کانون هستیم، در صورتی که نیازهای این کانون تامین شود می‌توان در بخش اشتغالزایی قدم‌های موثری را در این شهرستان برداشت