دوره تابستانه آنلاین کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز آغاز به کار کرد
دوره تابستانه آنلاين کانون فرهنگي هنري شهيد محراب اهواز آغاز به کار کرد

دوره تابستانه آنلاین کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز آغاز به کار کرد

حجت الاسلام شکراني از برگزاري دوره تابستانه مجازي کانون فرهنگي هنري شهيد محراب اهواز به صورت مجازي خبر داد.
شناسه خبر : 13742 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خوزستان «حجت‌الاسلام مصطفی شکرانی» گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در اهواز، دوره تابستانه کانون شهید محراب اهواز به صورت مجازی آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز ادامه داد: در این برنامه تابستانه در هفته هر روز سرگرمی و بازی گنجانده شده که اعضا در طول مدت بازی باید رکوردهای خود را ثبت کرده و برای مربی خود ارسال کنند، این بازی‌ها علاوه بر سرگرمی، آموزشی نیز هستند.

 

وی با بیان اینکه آموزش‌های مختلفی در این دوره گنجانده شده است اضافه کرد: در بخش‌های آموزش قرآن، استاد دوره مطالب آموزشی را ضبط و برای اعضا ارسال می‌کند و شرکت‌کنندگان در پایان روز باید آموزش‌های خود را مجددا با صدای خود برای استاد ارسال کنند.

 

حجت‌الاسلام شکرانی تصریح کرد: دوره تابستانه این کانون شامل آموزش مثل‌های کاربردی و آموزشی، دوست‌یابی، دوره‌هایی ویژه نوجوانان تحت عنوان دوره بلوغ خواهند بود که پادکست‌های آن از قبل آماده و با شروع این دوره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره بر اساس حضور و آموزش‌های مختلف امتیازات مختلفی را کسب می‌کنند که پس از پایان این دوره در مردادماه به برگزیدگان کارت هدیه 250 هزار تومانی اهدا خواهد شد.