گتوند میزبان نخستین مسابقات نقاشی و مقاله نویسی ویژه نماز جمعه
گتوند ميزبان نخستين مسابقات نقاشي و مقاله نويسي ويژه نماز جمعه

گتوند میزبان نخستین مسابقات نقاشی و مقاله نویسی ویژه نماز جمعه

مسابقه نقاشي با موضوع نماز جمعه ويژه کودکان و مسابقه مقاله‌نويسي ويژه نوجوانان و جوانان با موضوع نماز جمعه برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 13758 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حمید بهداروندی اظهار کرد : به مناسبت پنجم مرداد ماه ،چهل ویکمین  سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران و گرامیداشت یاد و خاطر عالم ربانی آیت الله طالقانی و به منظور پیوند بیشتر کودکان و نوجوانان با فریضه عبادی سیاسی  نماز جمعه اولین دوره مسابقات رنگ آمیزی و مقاله نویسی ویژه این ایام برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند افزود : این مسابقه به همت ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند با همکاری دفتر امام جمعه این شهرستان برنامه ریزی و برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد : مسابقه نقاشی با موضوع نماز جمعه ویژه کودکان و مسابقه مقاله نویسی ویژه نوجوانان و جوانان با موضوع نماز جمعه برگزار می شود.

 

بهداروند اضافه کرد: علاقه مندان می توانندآثارخود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و یا به صورت فضای مجازی به شماره های معرفی شده ارسال نمایند.

 

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی امام جمعه شهرستان اذعان کرد : پس از داوری آثار به ده نفر اول در دو رشته جوایز معنوی و مادی اهدا می شود.