برگزاری مراسم اطعام هزار نفری به همت کانون فرهنگی هنری عترت استان خوزستان
برگزاري مراسم اطعام هزار نفري به همت کانون فرهنگي هنري عترت استان خوزستان

برگزاری مراسم اطعام هزار نفری به همت کانون فرهنگی هنری عترت استان خوزستان

برگزاري مراسم اطعام 1000 نفري ، ديدار با خانواده شهداء وايثارگران، توزيع کمک مومنانه و راه اندازي کاروان شادي از مهترين برنامه هاي امسال کانون عترت در منطقه زرگان اهواز است.
شناسه خبر : 14303 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

«سید هاشم موسوی» در گفتگو با ستاد رسانه‌ای ارتباطات (فهما) از خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری عترت در دهه امامت و ولایت اظهار کرد: امسال برنامه های عید غدیر را با تحت عنوان  مسجدمحوری مدنظر قرار داده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت اهواز افزود: اطعام 1000 نفری در روز عید به همراه توزیع 160 بسته کمک های مومنانه با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج منطقه و موسسات خیریه از کارهای امسال برای عید غدیر است.

 

وی ادامه داد: در وهله نخست قصد داریم مردم خودشان برگزار کننده جشن باشند و ما به آنهاکمک های  مورد نیاز را بدهیم.  این ویژه برنامه ها در با همکاری کانو ن های فرهنگی هنری مساجد در منطقه زرگان  برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت با بیان اینکه مکانهای تعیین شده پایگاهی برای برگزاری جشن عید غدیر هستند، گفت: همچنین کاروان های شادی سیار به مناسبت این روز مبارک در منطقه  به حرکت در می آیند این در حالی است که سعی کرده ایم با توجه به شرایط فعلی جامعه پروتکل های بهداشتی رعایت شود از این رو هیچگونه تجمعی نخواهیم داشت.

 

وی گفت دیدار وتجلیل از خانواده شهداء در منطقه وعیادت از بیماران از دیگر برنامه های کانون عترت منطقه زرگان در ایام عید غدیر خواهد بود.

 

موسوی درباره ویژه برنامه های ماه محرم به صورت مجازی نیز گفت: برای ماه محرم نیز در حال تدارک برنامه هایی هستیم اما نه به صورت مجازی چراکه می توان برخی آداب و مراسم ها را با رعایت فاصله اجتماعی برگزار کرد