برگزاری اولین دوره مشترک آموزشی امداد و نجات خانه هلال و کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) رامهرمز
برگزاري اولين دوره مشترک آموزشي امداد و نجات خانه هلال و کانون فرهنگي هنري حضرت زينب(س) رامهرمز

برگزاری اولین دوره مشترک آموزشی امداد و نجات خانه هلال و کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) رامهرمز

عباسي از برگزاري اولين دوره همگاني امداد و نجات به همت کانون فرهنگي هنري حضرت زينب(س) و خانه هلال شهرستان رامهرمز خبر داد.
شناسه خبر : 15102 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

فرهاد عباسی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، ضمن اشاره به اهمیت موضوع آموزش امداد و نجات عنوان کرد : اولین دوره آموزشی مشترک با خانه هلال در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب (س) شهرستان رامهرمز گفت: این دوره در مدت زمان 22 روز و بصورت عمومی برگزار می شود و شرکت برای عموم شهروندان آزاد است.

 

عباسی با اشاره به تفاهم نامه و جزییات آن با هلال احمر افزود: در این دوره آموزش های کامل جهت حفظ جان عموم مردم در بلایای طبیعی و غیر طبیعی ارائه می شود و در پایان گواهینامه از سوی کانون فرهنگی هنری و هلال احمر به شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های مختلف ماه محرم و صفر و رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام گفت: تولید ماسک توسط این مجموعه همچنان ادامه دارد و تعداد 60 هزار ماسک جهت توزیع بین هیئت های عزاداری شهرستان های رامهرمز و رامشیر در حال تولید و مهیا شدن است و کانون فرهنگی هنری بخش عمده ای از برنامه های خود را به تولید و توزیع ماسک  اختصاص داده است