افتتاح نمایشگاه روز عاشورا به همت کانون فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان
افتتاح نمايشگاه روز عاشورا به همت کانون فرهنگي امام حسن مجتبي(ع) استان خوزستان

افتتاح نمایشگاه روز عاشورا به همت کانون فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان

طرفي از راه‌اندازي نمايشگاه روز عاشورا، به همت کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) خبر داد و گفت: اين اقدام حرکتي در راستاي به تصوير کشيدن عمق فاجعه کربلا است.
شناسه خبر : 15320 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

«حسین طرفی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان خوزستان، اظهار کرد: هیئت علی اصغر (ع) به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم نمایشگاه روز عاشورا را با همکاری اعضای کانون فرهنگی امام حسن‌مجتبی (ع) تکمیل و  افتتاح و راه اندازی کرد.

 

 مدیر کانون امام حسن مجتبی (ع) ضمن تشریح جزییات و سابقه این نمایشگاه گفت : این اقدام فرهنگی که تصویری از عمق صحنه روز عاشورا را بیان می کند توسط چند تیم هنری ،نمایشی طراحی و  تاسیس شد.

 

وی افزود : این نمایشگاه تاریخی  با دقت و دید معنوی توانسته است  بازدیدکنندگان فراوانی از عموم مردم و عزادارن حسینی را به خود جلب کند.

 

طرفی ادامه داد : این نمایشگاه در فضای باز و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی تشکیل شد و همه روزه میزبان عاشقان حسینی است.

 

وی در پایان گفت:  هیئت علی اصغر (ع) یکی از هیئت های فعال روستای سیدعباس شریعتی در شهرستان دشت آزادگان است که سال ها در کنار عزاداری سرور و سالار شهیدان اقدامات فرهنگی هنری در قالب محرم نیز انجام می دهد.