راه اندازی پویش (احسان حسینی) در راستای کمک های مومنانه
راه اندازي پويش (احسان حسيني) در راستاي کمک هاي مومنانه

راه اندازی پویش (احسان حسینی) در راستای کمک های مومنانه

حجت الاسلام فاطمي : با توجه به تاکيد ستاد ملي مقابله با کرونا مبني برعدم تجمع در اماکن مسقف امسال تمامي برنامه هاي هيئت عشاق المهدي (عج) در فضاي بازحياط مسجد برگزار مي شود
شناسه خبر : 15441 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما ازخوزستان حجت الاسلام محسن فاطمی اظهار کرد: با توجه به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی برعدم تجمع در اماکن مسقف امسال تمامی برنامه های هیئت عشاق المهدی (عج) در فضای بازحیاط مسجد برگزار و به صورت آنلاین و ازطریق پیام رسان های اجتماعی در فضای مجازی پخش می شود تا عموم مردم نیز بتوانند بهره لازم را ببرند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین اندیمشک گفت: نظر به کثرت جمعیت واستقبال از برنامه ها و نبود فضای لازم در مسجد برنامه های محرم امسال را به صورت محدود انجام خواهیم داد و اغلب توان خود را در حوزه فضای مجازی خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: از مهترین برنامه های ماه محرم امسال در کانون فرهنگی هنری راه اندازی پویش (احسان حسینی) در جهت کمک به نیازمندان منطقه است که  با تهیه بسته های معیشتی و جمع آوری و ساماندهی آن ها در راستای طرح کمک های مومنانه  در روز عاشورا توزیع می شود.

حجت الاسلام فاطمی گفت : از دیگر برنامه های کانون در این ایام برگزاری برنامه های روضه خانگی است که با توجه به محدودیت های پیش آمده امسال خانواده هایی که تمایل به برگزاری آن دارند و محدودیت فضای باز دارند فضای حیاط مسجددر دسترس شان قرار می گیرد.

وی افزود: این برنامه به منظور نظم و انسجام بخشی و استفاده هر چه بهتر مردم از مجالس حضرت آقا ابا عبدا...الحسین (ع) در صحن رو باز مسجد بوده  وطبق ساعات اعلام شده در اختیار آن ها قرارمی گیرد.