برگزاری مسابقات «فرمول رفاقت» و «منزل به منزل تا عاشورا» در سطح کانون‌های فهما استان خوزستان
برگزاري مسابقات «فرمول رفاقت» و «منزل به منزل تا عاشورا» در سطح کانون‌هاي فهما استان خوزستان

برگزاری مسابقات «فرمول رفاقت» و «منزل به منزل تا عاشورا» در سطح کانون‌های فهما استان خوزستان

نعمت حمدي، از برگزاري دو مسابقه مجازي افرمول رفاقت و منزل به منزل با کاروان عاشورا خبر داد.
شناسه خبر : 15545 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان نعمت حمدی گفت: دو مسابقه مجازی توسط کانون امام سجاد (ع) برگزار می شود که این مسابقات شامل مسابقه کتابخوانی و مسابقه منزل به منزل با کاروان عاشورا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) مسجد امام زین‌العابدین دزفول افزود: مسابقه کتابخوانی از کتاب «فرمول رفاقت» و با موضوع نماز است که با همکاری ستاد اقامه نماز استان خوزستان در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه از اول شهریور آغاز شده و تا اواخر مهرماه ادامه دارد اضافه کرد: کتاب به صورت فایل پی‌دی‌اف در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

 

 حمدی به مسابقه مجازی منزل به منزل با کاروان عاشورا اشاره کرد و اذعان داشت: در این مسابقه هر روز سه سوال در بیش از 100 گروه به اشتراک گذاشته می‌شود و هر سه روز از میان شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی انجام و به سه نفر هدایایی داده می‌شود.

 

 وی یاد آور شد: علاقه‌مندان به این مسابقات و مدیران گروه‌های مجازی استان می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، سروش و ایتا به شماره 09103679750 پیام داده و جهت شرکت در مسابقات و ارسال این مسابقات در گروه خود اعلام آمادگی کنند.