برگزاری مراسم عزاداری به میزبانی مادران شهدا در ایذه
برگزاري مراسم عزاداري به ميزباني مادران شهدا در ايذه

برگزاری مراسم عزاداری به میزبانی مادران شهدا در ایذه

حجت الاسلام مرادي از راه اندازي هيئت سيار به ميزباني مادران شهدا با شعار(کوچه به کوچه نامت رافرياد مي زنم حسين )در قالب سه شنبه هاي تکريم خبر داد
شناسه خبر : 15743 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

حجت الاسلام «هادی مرادی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: با همت اعضای کانون و هماهنگی پایگاه مقاومت مسجد در طول دهه اول  محرم به مدت ۱۲ شب باحفظ پروتکل های بهداشتی ،فاصله گذاری، توزیع ماسک و... در فضای باز میزبان عشاق سیدالشهداء (ع) بودیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن عسکری(ع) ضمن اعلام جزییات برنامه های ماه محرم در این کانون اظهار داشت: از جمله برنامه های محوری این کانون با توجه به فضای حاکم و تعطیلی بعضی از هیئات برای اولین بار در شهرستان اقدام به راه اندازی هیئت سیار به میزبانی مادران شهدا با شعار(کوچه به کوچه نامت رافریاد می زنم حسین )در قالب سه شنبه های تکریم شد.

 

وی در ادامه افزود: در این برنامه دوستان مسجد ساعت ۱۸ درب مسجد جمع شده و با پخش مداحی توسط سیستم صوتی نصب شده روی ماشین با حفظ فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی به سمت منازل شهدا حرکت کرده و باحضور مادرو خانواده معظم شهید در حد ۲۰ دقیقه روضه و مداحی و سخنرانی انجام شد.

 

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: این مراسم الحمدلله بااستقبال اهالی محل و خانواده های معظم شهدا روبرو شد به گونه ای که درحال برنامه ریزی برای فراگیری این محفل در سطح مساجد و محلات مختلف و برگذاری بهتر در دهه آخر ماه صفر هستیم.

 

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده های آن ها از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه خبر داد و گفت: که با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد به نام  شهدای حرم ۵۰ بسته معیشتی شامل برنج،گوشت قرمز، روغن ،حبوبات و...بین نیازمندان محل تقسیم شد.