توزیع 3 تن گوشت در ایام محرم
توزيع 3 تن گوشت در ايام محرم

توزیع 3 تن گوشت در ایام محرم

حجت الاسلام همت پور از توزيع 3 هزار کيلو گوشت گوسفندي با همکاري برنامه سمت خدا و موسسه خيريه حضرت خديجه (س) در بين نيازمندان در شهرستان هاي مختلف و با اولويت مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.
شناسه خبر : 15747 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت الاسلام همت پور ضمن اشاره به برنامه های نو، متنوع و مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دهه اول محرم عنوان کرد : میزان 3 هزار کیلو گوشت گوسفندی با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در بین نیازمندان در شهرستان های مختلف و با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه به تناسب ظرفیت و جمعیت شهرستان ها تقسیم بندی عادلانه این بسته ها صورت گرفت و گوشت ها با شناسایی نیازمندان توسط مدیران و اعضای کانون های مساجد در شهرستان ها تقسیم و توزیع گردید.

وی افزود: هدف از توزیع این بسته ها جبران بخش کوچکی از نیازمندی هایی بوده است که محرومین و نیازمندان بدلیل عارضه ویروس کرونا آسیب دیده اند.

حجت الاسلام همت پور اضافه کرد: این سومین مرحله توزیع گوشت در تناژ بالا در سطح نیازمندان استان توسط کانون های مساجد است و توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه همچنان در سطح مساجد ادامه دارد.