همدلی مسئولین و مردم در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم نشان از دلدادگی به سیدالشهدا (ع) است
همدلي مسئولين و مردم در برگزاري مراسم عزاداري دهه اول محرم نشان از دلدادگي به سيدالشهدا (ع) است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان:

همدلی مسئولین و مردم در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم نشان از دلدادگی به سیدالشهدا (ع) است

حجت الاسلام همت پور از تقدير فعالان فرهنگي بابت زحمات آنها در برپايي مجالس عزاداري حضرت سيدالشهدا (ع) در ايام کرونا با رعايت تمامي دستورالعمل‌هاي بهداشتي خبر داد
شناسه خبر : 15752 تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان دزفول و فعالان فرهنگی از زحمات آنها در برپایی مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در ایام کرونا با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی تقدیر کرد.

                           

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان گفت: همدلی مسئولان و مردم در برگزاری این مراسم‌ها طبق ضوابط قابل تحسین و قدردانی است و قطعا عزاداری در چنین شرایطی با حضور پرشور مردم و همکاری مدیران نشان از دلدادگی عزاداران به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) است.

 

وی اضافه کرد: اخلاص و استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی شهرستان از ویژگی‌های شاخص در برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم امسال بود.

 

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» نیز در این دیدار تصریح کرد: مردم دزفول مانند همیشه در ابراز ارادت به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند و بچه‌های مساجد و هیئات مدهبی خودجوش و آتش به اختیار با تمام توان در برپایی مجالس طبق شرایط خاص کرونا کوشیدند و خوشبختانه موفق عمل کردند.

 

امام جمعه دزفول از همه کسانی که در این مراسم‌ها تلاش و فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: این مردم با بصیرت خود بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را ناامید کردند.

 

همچنین «علی فرهمندپور» با اشاره به اینکه همدلی و اتحاد مردم و مسئولان در ماه محرم سبب ناامیدی دشمنان انقلاب شد عنوان کرد: مجالس عزاداری دزفول و روستاهای این شهرستان با کیفیت برگزار و چند بار از شبکه ملی و استانی به صورت زنده پخش شد.

 

فرماندار دزفول یاد آور شد: این مراسم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشت که از همه فعالان فرهنگی و مساجد تقدیر و تشکر می‌کنم.