برگزاری دوره اصول کارآفرینی ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دزفول
برگزاري دوره اصول کارآفريني ويژه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد دزفول

برگزاری دوره اصول کارآفرینی ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دزفول

ايسوندي، از برگزاري دوره اصول کارآفريني در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان دزفول خبر داد.
شناسه خبر : 15836 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان : سرهنگ ایسوندی، از برگزاری دوره یک  روزه  اصول کارآفرینی با حضور مدیران و اعضای کانون های مساجد  شهرستان دزفول خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور گفت: رسالت کسانی که این دوره را گذرانده اند این است که کارگاه های آموزشی کارآفرینی را در کانون ها شکل دهند و آنچه آموخته اند را در مساجد خود به اعضای کانون های مساجد، نمازگزاران منتقل کنند.

 

وی افزود:در این کارگاه آموزشی اصول تولید، تجارت و راه اندازی کارگاه های تولیدی آموزش داده می شود و در واقع مراحل تولید یک کالا از ابتدا تا فروش آن در بازار برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزش داده می شود.

 

این فعال مسجدی گفت: برای شروع کار، نخستین کارگاه آموزشی کارآفرینی در کانون فرهنگی هنری نور مسجد حضرت محمد (ص) روستای فضیلی دزفول برگزار می شود که اعضای این کانون قصد راه اندازی کارگاه تولید و دوخت مانتو را دارند.

 

ایسوندی با اشاره به اینکه در کارگاه آموزشی کارآفرینی روند کار از ابتدای مرحله تولید تا مرحله فروش کالا تبیین می شود، گفت: برگزاری این دوره سبب می شود تا افراد شرکت کننده با دید باز و علم به کار وارد میدان شوند و بتوانند به سوددهی برسند.

وی اظهار کرد: ما امیدواریم در کانون های مختلف این کارگاه آموزشی را برگزار کنیم و در صورت اعلام آمادگی کانون ها، این دوره برای آنها برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نور شهرستان دزفول یادآور شد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، همه باید بکوشیم تا وظیفه خود را برای تحقق فرمایش رهبری انجام دهیم که در این بین کانون های مساجد با توجه به ظرفیت بالایی که دارند می توانند نقش مهمی را در این خصوص ایفا کنند که امیدواریم برگزاری این دوره ها گامی هرچند کوچک برای تحقق این هدف باشد.