طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم گامی در الگوسازی سبک زندگی اسلامی برای اهل مسجد است/تجلیل از خانواده شهید علی صاکی در خوزستان
طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم گامي در الگوسازي سبک زندگي اسلامي براي اهل مسجد است/تجليل از خانواده شهيد علي صاکي در خوزستان

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم گامی در الگوسازی سبک زندگی اسلامی برای اهل مسجد است/تجلیل از خانواده شهید علی صاکی در خوزستان

حسيني از ديدار با خانواده شهيد هنرمند علي صاکي و گفت و گو و تقدير از والده مکرمه و برادران بزرگوار ايشان در قالب سه شنبه هاي تکريم خبر داد
شناسه خبر : 15955 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۶

«همایون ساکی حسینی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان، از اجرای طرح سه شنبه های تکریم در شهرستان هویزه خبر داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هویزه اظهار داشت: به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از تیر ماه امسال اجرایی شد و امروز نیز این برنامه با حضور حجت الاسلام همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، سعیدی معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاحی مدیر بنیاد  شهید شهرستان  در منزل خانواده شهید هنرمند علی صاکی برگزار شد و گفت و گو و تقدیر از مادر و برادران بزرگوار آن شهید صورت گرفت.

 

 در ادامه حجت الاسلام مرتضی همت پور افزود: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز و ... در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله از اهداف برگزاری طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به اهمیت الگو سازی مناسب برای نسل جوان و نوجوانان، بیان کرد: معرفی سیره و منش شهدا و بیان زندگی نامه شهدا برای نسل جوان و نوجوان گامی مهم برای الگو سازی برای نسل جوان و نوجوان است.

 

وی  ادامه داد: این طرح در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد انجام می‌شود.

 

حجت الاسلام همت پور ضمن تشکر از صبر، استقامت، ایثار و پایداری و پایبندی خانواده معزز این شهید به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد و به رسم ادب و احترام هدایایی تقدیم آنها شد.

 

گفتنی است در پایان مراسم  مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان از ساکی حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیم یوده زاده کارشناس کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان هویزه که در راستای اجرای اهداف و طرح فهما در سطح شهرستان هویزه تلاش فراوانی نموده بودند، تقدیر و تشکر کرد.