برگزاری مسابقه عکس عاشورایی در شوش دانیال
برگزاري مسابقه عکس عاشورايي در شوش دانيال

برگزاری مسابقه عکس عاشورایی در شوش دانیال

ذاکري از برگزاري مسابقه عکس عاشورايي خبر داد و گفت: اين مسابقه با همت کانون هاي مساجد شهرستان و همکاري سپاه ناحيه و اداره تبليغات اسلامي برگزار شده و مهلت ارسال آثار تا روز اربعين حسيني است.
شناسه خبر : 15958 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان رضا ذاکری، در خصوص فعالیت کانون‌های مساجد این شهرستان شوش دانیال در ماه محرم اظهار کرد: کانون‌های مساجد این شهرستان در ایام محرم با برگزاری برنامه‌های مختلف شهادت امام حسین (ع) و یارانش را گرامی داشتند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شوش از برگزاری مسابقه عکس عاشورایی خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه با همت کانون های مساجد شهرستان و  همکاری سپاه ناحیه و اداره تبلیغات اسلامی برگزار شده و مهلت ارسال آثار تا روز اربعین حسینی است.

 وی برگزاری مراسمات عزاداری محرم، مسابقات مجازی ختم قرآن در دو مرحله، دیدار با امام جمعه شهرستان، تهیه و توزیع ماسک، تهیه گوشت نذری با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و توزیع میان نیازمندان شهرستان ، برگزاری زیارت عاشورا از اول محرم تا پایان ماه صفر و برگزاری مقتل‌خوانی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سخنرانی در دهه دوم و سوم محرم  از دیگر برنامه‌های ماه محرم و صفر دانست.

ذاکری در ادامه افزود: به منظور چگونگی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی مورد نظر ستاد کرونا از کانون‌های مساجد، هیئات مذهبی و مساجد شهرستان بازدیدهایی صورت گرفت، همچنین از برگزاری مراسم تعزیه و شبیه‌خوانی خودداری شد.

وی یاد آور شد: کمک به نیازمندان، نذر سلامت، توزیع بسته‌های معیشتی، ختم قرآن در منازل و برپایی خیمه‌ حسینی با نمایش فیلم «سقا» با رعایت فاصله اجتماعی از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط کانون‌های مساجد شهرستان بود.