آغاز برنامه های حضوری در کانون شهید محراب اهواز با رعایت دستورالعمل ها
آغاز برنامه هاي حضوري در کانون شهيد محراب اهواز با رعايت دستورالعمل ها

آغاز برنامه های حضوری در کانون شهید محراب اهواز با رعایت دستورالعمل ها

حجت الاسلام شکراني ضمن شرح فعاليت هاي کانون شهيد محراب اهواز در حوزه هاي مختلف فرهنگي و کتابخواني از شروع مجدد فعاليت هاي کانون به صورت حضوري خبر داد
شناسه خبر : 16069 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۲


به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت‌الاسلام شکرانی گفت: با همکاری مجموعه طلیعه‌داران ظهور مسابقات کتابخوانی ویژه مقاطع تحصیلی ششم ابتدایی تا مقطع طلبه ها و دانشجویان برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز افزود: پس از تعطیلی مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا، کانون فرهنگی هنری شهید محراب فعالیت خود را به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز کرد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده کلاس‌های احکام، اخلاق، جلسات قرآنی، پژوهشی و تحصیلی به صورت ۲ روز در هفته و با حضور گزینشی اعضا برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی مسابقات کتابخوانی ویژه مقاطع تحصیلی ششم ابتدایی تا مقطع طلبه‌ها و دانشجویان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات با هماهنگی و زیر نظر مجموعه طلیعه‌داران ظهور انجام خواهد شد، این کتاب‌ها، پرورش نخبگان معنوی در مساجد، پرواز تا بی‌نهایت، زندگی‌نامه شهید لدانی و اصیل آباد هستند.

حجت‌الاسلام شکرانی با بیان اینکه پس از معرفی کتاب‌ها دانش‌آموزان تا پایان شهریورماه فرصت دارند که این کتاب را مطالعه کنند یاد آور شد: زمان برگزاری آزمون از این کتاب‌ها متعاقبا اعلام و به نفرات برگزیده در این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود