ایجاد شبکه واحد خدمت‌رسانی به همت کانون‌های مساجد استان خوزستان
ايجاد شبکه واحد خدمت‌رساني به همت کانون‌هاي مساجد استان خوزستان

ایجاد شبکه واحد خدمت‌رسانی به همت کانون‌های مساجد استان خوزستان

حجت الاسلام فاطمي زاده از جلسات متعدد برپا شده که نتيجه آن ايجاد يک شبکه خدمات‌رساني در بخش‌هاي مختلف شد خبر داد
شناسه خبر : 16128 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش ستاد رسانه ای (فهما) از خوزستان حجت‌الاسلام سید مجتبی فاطمی‌زاده گفت: کانون فاطمه الزهرا (س) نقش محوری در فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه مناطق کم برخوردار اهواز ایفا می‌کند و در همین راستا در حال ایجاد یک شبکه واحد در کانون های مساجد منطقه هستیم.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) اهواز  با بیان اینکه ظرفیت‌شناسی از گروه‌های جهادی اولویت اول این قرارگاه خواهد بود اضافه کرد: هر گروهی باید بداند که در چه منطقه و با چه ظرفیت‌هایی در حال فعالیت است از این رو یکی دیگر از اولویت‌های این شبکه بهره‌مندی از ظرفیت مسئولان در رفع مشکلات شهری است.

 

وی افزود: با بسیاری از گروه‌های جهادی که به صورت خودجوش در سطح منطقه در حال فعالیت هستند جلسات متعددی برپا شده که نتیجه آن ایجاد یک شبکه خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف شد؛ این شبکه همانند یک قرارگاه فعالیت خود را انجام می‌دهد تا کمک‌های نیکوکاران به درستی میان همه نیازمندان توزیع شود. 

 

حجت‌الاسلام فاطمی‌زاده با اشاره به اینکه هر منطقه باید به صورت جداگانه نیازسنجی شود تصریح کرد: ما شاهد بودیم که در برخی خیابان‌ها مشکل فاضلاب یا امنیت است که در چنین شرایطی این قرارگاه وظیفه پیگیری و رفع این مهم را برعهده دارد. 

 

وی از ایجاد یک کارگاه فنی و حرفه‌ای و اشتغالزایی در این کانون خبر داد و عنوان کرد: در حال رایزنی‌های نهایی جهت راه‌اندازی این کارگاه هستیم و این اقدام می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه تولید بسیاری از محصولات را فراهم کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) اهواز به ضرورت ایجاد یک بازارچه محلی برای فروش محصولات خانگی اشاره کرد و اذعان داشت: باید محیطی جداگانه تعیین شود تا بانوانی که محصولات خود را به صورت خانگی می‌فروشند ساماندهی شوند، این اقدام می‌تواند به صورت بازارچه‌ها هفتگی ایجاد شود و قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. 

 

وی در پایان یاد آور شد: چرخه اقتصادی و جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری به همکاری و همراهی همگانی نیازمند است و در این مسیر حمایت مسئولان می‌تواند سرعت راه‌اندازی بسیاری از فعالیت‌های اشتغالزا را افزایش دهد.