دیدار اعضای ستاد کانون های مساجد استان با معاون فرهنگی بنیاد شهید
ديدار اعضاي ستاد کانون هاي مساجد استان با معاون فرهنگي بنياد شهيد

دیدار اعضای ستاد کانون های مساجد استان با معاون فرهنگی بنیاد شهید

حجت‌الاسلام همت‌پور بهترين الگو براي نوجوانان و جوانان را اهل بيت (ع) و شهدا دانست و گفت: در اين ديدارها شاهد حضوروعلاقمندي آن ها هستيم
شناسه خبر : 16168 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان ، حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید خوزستان، با اشاره به اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم اظهار کرد: این طرح مدتی است که در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به عنوان برنامه‌ای ملی در حال اجرا است. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه طی این طرح هر هفته دیدارهایی را با خانواده شهدا داریم افزود: می‌خواهیم این طرح را در کل استان توسعه دهیم و این عزم نیز در سایر شهرستان‌ها هم در بخش شهری و هم در قسمت روستایی ایجاد شود و شاهد دیدار نوجوانان و جوانان مسجدی با خانواده شهدا باشیم.

وی بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان را اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شهدا دانست و اضافه کرد: امروز جامعه از شهدا فاصله گرفته و هدف ما این است که با این طرح نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام کنیم.

همت پور افزود: حضور مدیران شهرستان و استان در دیدار خانواده شهدا نیز یکی از نکات قابل ذکر است که الحمدالله در استان خوزستان نیز این همراهی ادامه دارد و بنا داریم در هفته های آینده از مقامات عالی استان نیز جهت شرکت در این برنامه دعوت بعمل آوریم