اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» دارای برکات بسیاری است
اجراي طرح «سه‌شنبه‌هاي تکريم» داراي برکات بسياري است
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» دارای برکات بسیاری است

نوراني، از همکاري بنياد شهيد و امور ايثارگران خوزستان با کانون‌هاي مساجد استان خبر داد و گفت: بايد اين کار تبديل به فرهنگ شود و علاوه بر بنياد شهيد، ساير ادارات نيز در اين زمينه فعاليت کنند.
شناسه خبر : 16169 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان:  حسن نورانی امروز در دیدار با اعضای ستاد کانون‌های مساجد خوزستان، دیدار با خانواده شهدا را حرکتی ارزشمند دانست و اظهار کرد: باید این کار تبدیل به فرهنگ شود و علاوه بر بنیاد شهید، سایر ادارات نیز در این زمینه فعالیت کنند.

 معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به جایگاه کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: هر حرکت کوچکی در رابطه با شهدا می‌تواند به نهادینه کردن این فرهنگ کمک کند و استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

وی به فعالیت یک‌هزار و 100 کانون فرهنگی هنری در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: در هفته دفاع مقدس اگر هر کانون مساجد یک برنامه کوچک در رابطه دفاع مقدس برگزار کند، در مجموع یک‌هزار و 100 برنامه می‌شود که می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

نورانی اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» توسط کانون‌های مساجد را دارای برکات بسیار بالایی دانست و تصریح کرد: اگر این برنامه همراه با پیوست فرهنگی همچون تهیه فیلم و کلیپ کوتاه از خانواده شهدا و توصیه و سخنی از شهید باشد و در فضای مجازی منتشر شود بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

وی از اجرای طرح «عزاداری درب منازل شهدا» توسط بنیاد شهید خبر داد و با بیان اینکه اجرای این طرح توسط بسیج آغاز شده ابراز کرد: همچنین بحث تئاتر خیابانی با موضوع شهید و دفاع مقدس را داریم که اگر در کانون‌های مساجد اجرا شود بسیار ارزشمند است و بنیاد شهید هم از این برنامه پشتیبانی می‌کند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به اجرای طرح «شبی با ستاره‌ها» توسط بنیاد شهید اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه در گلزار شهدا برگزار می‌شود و می‌تواند بازتاب خوبی داشته باشد.

وی از آمادگی بنیاد شهید جهت همکاری در اجرای مسابقه فرهنگی «ساخت کلیپ شهدا» توسط کانون‌های مساجد خبر داد و یاد آور شد: هدف این است که توجه کانون‌های مساجد به مقوله ایثار و شهادت جلب شود که البته اقدامات خوبی در این زمینه در این مراکز صورت گرفته که قابل تقدیر است.