معرفی شهدا و جانفشانی آنان به نسل جدید یک وظیفه است
معرفي شهدا و جانفشاني آنان به نسل جديد يک وظيفه است

معرفی شهدا و جانفشانی آنان به نسل جدید یک وظیفه است

جوروند در آغاز هفته دفاع مقدس با حضور در منزل خانواده شهيد فاضلي سواري، در قالب برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم
گفت: معرفي شهدا و جانفشاني آنان به نسل جديد يک وظيفه است .
شناسه خبر : 16376 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان: در ادامه طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت می‌گیرد، اعضای ستاد و برخی مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهید نوجوان سید حسن فاضلی سواری دیدار کرد.

 

محمد جوروند دراین دیدار ضمن حضور و تقدیر مجدد از برگزاری سه شنبه های تکریم عنوان کرد: با آغاز هفته دفاع مقدس را که با حضور در محضر خانواده شهید و از سادات جلیل‌القدر همزمان شده را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم این دیدارها همچنان تداوم داشته باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب همواره حضوری چشم‌گیر داشتند تصریح کرد: باید نسبت به معرفی شهدا و جانفشانی و ایثارگری این بزرگواران به نسل جدید اهتمام ورزیم.

 

گفتنی است در این دیدارکه نورانی معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز حضور داشت ضمن اشاره به برکات برنامه سه شنبه های تکریم به خاطراتی از این شهید والامقام و خصوصیات اخلاقی وی از زبان خانواده شهید پرداختند.

 

شهید سید حسن فاضلی سواری در حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح 31 شهریور اهواز در سال 97 به مقام والای شهادت نائل آمد. وی متولد سال 1379 و دانش‌آموز سال آخر دبیرستان بود و در رشته علوم انسانی تحصیل می‌کرد. 

 

لازم به ذکر است در این حادثه تروریستی25 نفر شهید و بیش از 60 نفر نیز مجروح شدند.