تجلیل از خانواده شهید فاضلی سواری در اهواز
تجليل از خانواده شهيد فاضلي سواري در اهواز

تجلیل از خانواده شهید فاضلی سواری در اهواز

حجت الاسلام همت پور در ديدار خانواده شهيد فاضلي سواري از شهداي حادثه تروريستي اهواز اظهار کرد:شهدا زنده هستند و ما نيازمند اتصال به فيوضات معنوي آنان هستيم.
شناسه خبر : 16381 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور در دیدار خانواده شهید فاضلی سواری از شهدای حملعه تروریستی 31 شهریور1397 اهواز با اشاره به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران گفت: شهدا زنده هستند و ما نیازمند اتصال به فیوضات معنوی آنان هستیم. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان افزود: توفیق داریم در آستانه حادثه جانسوز 31 شهریور و هفته دفاع مقدس در خدمت خانواده معزز شهید سید حسن فاضلی سواری باشیم که در آن در حادثه تلخ تروریستی اهواز به شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه در سه‌شنبه‌های تکریم این هفته مهمان شهیدی هستیم که اگرچه نوجوان بود اما دارای بصیرتی مثال‌زدنی بود اضافه کرد: شهید سواری می‌تواند الگوی مناسبی برای نوجوانان و دانش‌آموزان باشد.

حجت‌الاسلام همت‌پورگفت: قطعا الگوی شهدای ما، اهل بیت (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان بوده است و این شهدا و راه آنها باید بیشتر به نسل نو معرفی شود.

لازم به ذکر است این دیدار معنوی که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان صورت پذیرفت توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان و رسانه های دیگر پوشش خبری شد.