عضویت دو هزار دانش‌آموز در کانون فرهنگی هنری منتظر اهواز/توزیع 50 هزار ماسک میان محرومان
عضويت دو هزار دانش‌آموز در کانون فرهنگي هنري منتظر اهواز/توزيع 50 هزار ماسک ميان محرومان

عضویت دو هزار دانش‌آموز در کانون فرهنگی هنری منتظر اهواز/توزیع 50 هزار ماسک میان محرومان

حجت الاسلام کشوري با اشاره به فعاليت‌هاي فرهنگي و جهادي کانون منتظر شهرستان اهواز گفت: اين کانون دو هزار عضو دانش آموز دارد و تاکنون 50 هزار ماسک را با همراهي اعضاي خود ميان محرومان توزيع کرده است.
شناسه خبر : 16463 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حجت‌الاسلام علی کشوری گفت: کانون منتظر اهواز از سال 83 راه اندازی و فعالیت خود را با رویکرد فرهنگی و کار تربیتی در مسجد و مدارس آغاز کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظر اهواز اضافه کرد: این فعالیت‌ها تاکنون استمرار پیدا کرده و اکنون چهار مدرسه و 2 هزار دانش‌آموز را تحت اشراف داریم و کار تربیتی انجام می‌دهیم و مربیان و طلبه‌های عضو این کانون در مدارس فعال هستند و کار تربیتی و درسنامه‌های تربیتی که خود کانون نوشته را در مدارس اجرا می‌کنند.

 

وی به فعالیت‌های این کانون در مقابله با کرونا اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های این کانون رزمایش کمک‌های مؤمنانه بود و تاکنون حدود 30 هزار بسته غذایی تهیه و در مناطق محروم همچون کوی مندلی، عین 2، کوی علوی و روستاهای مسیر تصفیه و الهایی توزیع شده است.

 

حجت‌الاسلام کشوری خاطر نشان کرد: با همت اعضای کانون و مسجد تا 2 ماه قبل همچنان به کار ضدعفونی منازل، ایستگاه‌های اتوبوس، بانک‌ها، باجه‌ها و ... اقدام کردیم.

 

وی از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون و توزیع درمناطق محروم خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 50 هزار ماسک و بیش از پنج هزار بطری نیم لیتری الکل تهیه و به صورت رایگان میان خانواده‌های نیازمند و مستضعف و مناطق محروم توزیع شده و این کار همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون منتظر اهواز با بیان اینکه مراسم‌های محرم نیز طبق پروتکل‌های بهداشتی توسط اعضای کانون و مسجد اجرا شد و استقبال خوبی از این مراسم‌ها صورت گرفت اضافه کرد: مراسم‌های مجازی نیز همچنان ادامه دارد و در تمام روزهای ماه صفر برنامه‌هایی همچون روضه‌های مجازی، هر محله یک روضه و مراسم‌های خیابانی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی با تصدی‌گری کانون منتظر و همراهی مردم منطقه اجرا می‌شود.

 

وی به برنامه‌های این کانون در ایام اربعین اشاره کرد و یاد آور شد: بنا داریم با همراهی هلال احمر ایستگاه‌های سلامت در سطح شهر راه‌اندازی کنیم و در این موکب‌های سلامت در بحث اطلاع‌رسانی و بالا بردن سطح اطلاعات نسبت به بهداشت و بیماری کرونا اقدام و از این طریق کمک و خدمتی به مردم کرده باشیم