اقدامات فرهنگی، آموزشی و جهادی کانون روستایی معرفت
اقدامات فرهنگي، آموزشي و جهادي کانون روستايي معرفت

اقدامات فرهنگی، آموزشی و جهادی کانون روستایی معرفت

جهانپور ضمن اشاره به فعاليت هاي فرهنگي کانون از برگزاري دو مرحله رزمايش مومنانه و توزيع بسته هاي معيشتي به نيازمندان روستايي خبر داد.
شناسه خبر : 16491 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

«احسان جهانپور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان، گفت: مسجد و کانون معرفت به عنوان یکی از مساجد فعال در سطح بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک به فعالیت پرداخته و همیشه در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب پای کار بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معرفت شهرستان اندیمشک افزود: کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای کلگدره ۲ در راستای اجرای بهتر برنامه‌ها و جلوگیری از موازی کاری، همکاری خوبی با هم دارند و در طول سال برنامه‌های متنوعی برای برادران و خواهران اجرا می‌کنند.

 

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن ویژه خواهران و برادران هشت تا ۱۵ ساله، مسابقات قرآنی، کتابخوانی، ورزشی و بومی محلی، کلاس‌های کمک درسی در ایام سال تحصیلی، برگزاری اردوهای مختلف و کلاس آشنایی با بازی‌های رایانه‌ای مخرب برای نوجوانان از جمله برنامه‌های کانون معرفت روستای کلگدره ۲ هستند.

 

جهانپور با اشاره به محافل انس با قرآن، ضیافت افطار، کمک‌های کریمانه در ماه مبارک رمضان افزود: گرامیداشت و برگزاری جشن‌های مختلف دینی و ملی در طول سال از دیگر برنامه‌های این کانون است.

 

مدیر کانون معرفت روستای کلگدره ۲ بیان کرد: با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، این امر در ۲ مرحله با توزیع بسته‌هایی شامل گوشت، برنج، ماکارونی، روغن و رب گوجه به ارزش بیش از هشت میلیون تومان جهت توزیع میان کارگران فصلی و اقشار کم درآمد روستای کلگدره ۲ انجام شد.

 

وی توزیع ماسک و عملیات ضدعفونی معابر را از اقدامات کانون معرفت روستای کلگدره ۲ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد و ادامه داد: پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گرفت.

 

 جهانپور اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیل بودن کلاس‌ها و برنامه‌های حضوری مساجد، مسابقات قرآنی به صورت مجازی و با اهدای جوایز به نفرات برتر برگزار شدند.

 

وی از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد و خاطر نشان کرد: این اقدام به همت کانون معرفت و با توجه به شروع سال تحصیلی انجام شد.