غبارروبی مزار شهدا از سوی اصحاب رسانه، هنرمندان و مدیران کانون‌های فهما استان خوزستان
غبارروبي مزار شهدا از سوي اصحاب رسانه، هنرمندان و مديران کانون‌هاي فهما استان خوزستان

غبارروبی مزار شهدا از سوی اصحاب رسانه، هنرمندان و مدیران کانون‌های فهما استان خوزستان

ذيل ديدار با خانواده نوجوان شهيد فاضلي سواري در جريان برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، جمعي از اصحاب رسانه، هنرمندان و اعضاي کانون‌هاي فهما استان خوزستان اقدام به غبارروبي مزار شهدا کردند.
شناسه خبر : 16541 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور در مراسم تجدید میثاق با شهدا، با اشاره به برکات و آثار دفاع مقدس و ایثار و گذشت شهدا  گفت: امروز در مزار شهدایی هستیم که در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و همچنین شهدایی که راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ادامه دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان به دیدار خود با خانواده شهید سید حسن فاضلی سواری در قالب سه شنبه های تکریم اشاره کرد و افزود: به گفته خانواده این شهید نوجوان، اتاق شهید مزین به تصاویر شهدا بوده و ایشان شهدای دفاع مقدس و دشت کربلا را الگوی خود قرار داده بود.

 

وی با اشاره به اینکه در آیه 114 سوره آل عمران برخی ویژگی‌های شهدا بیان شده است تصریح کرد: از جمله این ویژگی‌ها داشتن ایمان و اعتقاد راسخ و محکم به خداوند و قیامت است.

 

حجت الاسلام همت پور با بیان اینکه ویژگی دیگر شهدا این است که همه اهل امر به معروف و نهی از منکر بودند و نمی‌توانستند ظلم و بی‌عدالتی را تحمل کنند ادامه داد: شهدا در شهادت از هم پیشی می‌گرفتند و این‌ها از ویژگی‌های انسان‌های والامقام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با اشاره به دستاوردهای بزرگ سه شنبه های تکریم که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با مدد گرفتن از شهدا، کارها و فعالیت‌های بزرگ فرهنگی در سطح مساجد استان انجام دهیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،مدیران کانون های مساجد، هنرمندان و خبرنگاران با غبارروبی مزار شهدای دوران دفاع مقدس، حمله تروریستی رژه اهواز و حله، با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق کردند.