سه‌شنبه‌های تکریم در دزفول و دیدار با خانواده شهید حسین ولایتی‌فر
سه‌شنبه‌هاي تکريم در دزفول و ديدار با خانواده شهيد حسين ولايتي‌فر

سه‌شنبه‌های تکریم در دزفول و دیدار با خانواده شهید حسین ولایتی‌فر

در راستاي دلجويي از خانواده‌هاي معظم شاهد و در قالب طرح ملي سه شنبه‌هاي تکريم، از خانواده شهيد حسين ولايتي فر تجليل شد.
شناسه خبر : 16614 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و دلجویی از خانواده‌های معظم شاهد، در قالب طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم»، از خانواده شهید «حسین ولایتی فر» در ایام سالگردشهادت این شهید بزرگوار تجلیل شد.

 

در این دیدار که با حضور امام جماعت ،هئیت امنا، نمازگزارن و اعضای کانون های فرهنگی هنری مسجد حضرت مهدی (عج) کوی اندیشه شهرستان دزفول انجام شد ،زندگینامه این شهید بزرگ در حضور جمع خانواده قرائت شد.

 

در این دیدار که در قالب برنامه سه شنبه های تکریم برگزار شد حجت الاسلام شیخ محمد امین انصاری اظهار کرد: شهادت انسان های الهی را برجسته می کند و از این جهت نام آن ها زنده می ماند.

 

امام جماعت مسجد حضرت مهدی (عج) دزفول در ادامه گفت: شهادت طلبی و آرزوی شهادت از ویژگی های روحی و اخلاقی بچه های مسجد است چرا که با شهادت پایان زندگی انسان با عاقبت بخیری همراه بوده و شهدا همیشه و همواره زنده هستند.

 

حجت الاسلام انصاری افزود: سه شنبه های تکریم از طرح های ارزنده ستاد کانون های مساجد کشور است و اگر چه بچه های مسجد همواره با خانواده معزز شهدا دیدار دارند اما سه شنبه های تکریم سبب شده این دیدار ها منظم تر از گذشته برگزار شوند.

 

وی افزود: شهید حسین ولایتی فر مصداق بارز جوان مومن مسجدی است که نهایتا به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید و امیدوارم شهدا فردای قیامت شفیع ما باشند.

 

گفتنی است شهید حسین ولایتی فر در حمله ناجوانمردانه و تروریستی رژه هفته دفاع مقدس سال 1397 اهواز بعد از اینکه تلاش نمود به جانباز ویلچر سوار کمک رسانی نماید سینه اش آماج شلیک گلوله شد و به فیض شهادت نائل آمد.