فعالیت بیش از یک دهه گروه سرود آوای انتظار
فعاليت بيش از يک دهه گروه سرود آواي انتظار

فعالیت بیش از یک دهه گروه سرود آوای انتظار

محمديان از حضور فعال و موفق گروه سرود آواي انتظار (کانون فرهنگي هنري انتظار رامهرمز) خبر داد
شناسه خبر : 16619 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خوزستان حسین محمدیان گفت: گروه آوای انتظار در برنامه‌های مختلف سطح شهرستان رامهرمز از جمله مناسبت‌های ملی، مذهبی، ولادت‌ها و شهادت‌ها و سایر مناسبت‌ها فعالیت‌های خوبی داشته است‌.

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار مسجد صاحب الزمان مربچه ، با اشاره به فعالیت گروه سرود کانون انتظار رامهرمز اظهار کرد: گروه سرود و همخوانی آوای انتظار این کانون در سال ۱۳۸۴ تشکیل شده و دارای ۱۵ عضو فعال از سنین هشت تا ۱۶ سال است.

 وی اضافه کرد: این گروه جهت حضور در جشنواره‌های مختلف سرود اقدام به ضبط تصویری و زنده سرود کرده که از افتخارات آن می‌توان به جشنواره سرود صدای انقلاب اشاره کرد که جزء برگزیدگان این برنامه معرفی شد. 

 مربی و سرپرست گروه سروه آوار انتظار با بیان اینکه گروه سرود و همخوانی متشکل از گروه جداگانه کرال ویژه بانوان نیز هست تصریح کرد: این گروه با توجه به امکانات بسیار کم و شرایط سخت آوای انتظار همچنان به فعالیت‌های خود ادامه داده است.

 وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری انتظار رامهرمز در جشنواره سرود «صدای انقلاب» حائز رتبه برتر شد و از سوی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور مورد تقدیر قرار گرفت.