359 باب از کانون‌های مساجد استان خوزستان واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونا از سامانه کارا شدند
359 باب از کانون‌هاي مساجد استان خوزستان واجد شرايط دريافت تسهيلات کرونا از سامانه کارا شدند

359 باب از کانون‌های مساجد استان خوزستان واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونا از سامانه کارا شدند

جوروند با تقدير از اقدامات و فعاليت هاي گسترده کانون هاي مساجد در ايام کرونا از اهداي 359 فقره تسهيلات کرونايي به کانون‌هاي فهما خوزستان خبر داد.
شناسه خبر : 16628 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان محمد جوروند ضمن تقدیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای خدمت رسانی و فعالیت های ویژه در ایام کرونا از آغاز شیوع این ویروس تا به امروزاظهار کرد: تعداد 359 باب از کانون های مساجد استان واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونا از سامانه کارا شدند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: در راستای ارائه تسهیلات ویژه شیوع ویروس کرونا به مراکز فرهنگی هنری توسط دولت این تسهیلات نیز به بخشی از کانون های مساجد استان نیز تعلق گرفت.

 

وی در ادامه عنوان کرد : در همین راستا مشخصات کلیه کانون های مساجد  استان که تعداد 1050 باب بوده به وزارت رفاه،کار و امور اجتماعی ارائه شد و طی یک بررسی تعداد 359 باب از این کانون ها واجد شرایط دریافت تسهیلات  شناخته شده اند.

 

جوروند افزود: به کلیه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اطلاع رسانی شد تا پس از ثبت نام در سامانه کارا و تایید مدارک به بانک عامل معرفی و نسبت به دریاغت تسهیلات اقدام نمایند.