لزوم مشارکت در صدور مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد
لزوم مشارکت در صدور مجوز الکترونيکي براي کانون هاي مساجد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان:

لزوم مشارکت در صدور مجوز الکترونیکی برای کانون های مساجد

جوروند با اشاره به فعاليت 1100 کانون فرهنگي هنري در استان از هماهنگي لازم جهت صدور مجوز الکترونيکي کانون هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 16744 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان: محمد جوروند با اشاره به تغييرات بوجود آمده  در فرآیند  صدور مجوز الکترونیک كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت: با فراهم شدن زيرساخت‌هاي لازم، مجوز كانون‌های فرهنگی هنری مساجد از اين پس به صورت آنلاين و سريع صادر خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد امام راحل وخاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به تصویب و ابلاغ اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و براساس قانون باید مجوز مجدد برای فعالیت کانون ها صادر شود.

 

وی افزود: فرآیند صدور مجوز مجدد با تغییراتی همراه شده است که هم می تواند برای کانون های فرهنگی هنری نوید بخش و هم در مسیر اجرا چالش هایی به همراه داشته باشد.

 

جوروند از دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و سن بین 18 تا 50 سال برای مدیران کانون ها، کسب امتیاز بالای دو هزار در سامانه بچه های مسجد برای کانون ها و داشتن امام جماعت به عنوان بخشی از شرایط جهت صورت مجوز مجدد نام برد و تاکید کرد: کانون هایی که در سال گذشته امتیازشان زیر دو هزار بوده باید امسال تلاش کنند که خود را به مرز دو هزار امتیاز برسانند.

 

وی با اشاره به وجود 1100 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد استان ، تصریح کرد:  انتظار می رود ادارات شهرستان ها نهایت همکاری را با مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان را داشته باشند تا بهترین وبیشترین ظرفیت بکار گیری شود.