کانون‌های مساجد فعالیت‌های گسترده و موثری در ایام کرونایی به مردم ارایه کردند
کانون‌هاي مساجد فعاليت‌هاي گسترده و موثري در ايام کرونايي به مردم ارايه کردند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان:

کانون‌های مساجد فعالیت‌های گسترده و موثری در ایام کرونایی به مردم ارایه کردند

جورند با اشاره به فعاليت کانون هاي مساجد در حوزه هاي مختلف گفت: کانون هاي مساجد در همه زمينه ها و به خصوص در بحث شيوع ويروس کرونا بصورت جدي و همه جانبه وارد شدند و خدمات فراواني به مردم ارائه کردند.
شناسه خبر : 16924 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خوزستان محمد جوروند روز سه‌شنبه 8 مهر در نشست تخصصی که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان برگزار شد، با بیان اینکه باید خاطرات دوران دفاع مقدس ثبت شود اظهار کرد: هر خاطره‌ای از آن دوران ارزشمند است ولی متاسفانه در این خصوص کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن ارائه مختصری از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دو بخش شهری و روستایی عنوان کرد: کانون های مساجد در همه زمینه ها و به خصوص در بحث شیوع ویروس کرونا بصورت جدی و همه جانبه وارد شدند و خدمات فراوانی به مردم ارائه کردند.

 

وی افزود : باید شخصیت‌های دوران دفاع مقدس را دریابیم و خاطرات آنها را ثبت کنیم و به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

 

در ادامه سردار سرتیپ پاسدار شاهوار پور ضمن تقدیر از زحمات اهالی فرهنگ و هنر استان از مساجد به عنوان مکان عروج و پرورش شهدا در در دفاع مقدس و پس از آن نام برد و افزود: دشمن در زمینه های نظامی، اقتصادی ،امنیتی و فرهنگی هنری سال هاست علیه ملت ایران در حال فعالیت است و تمامی نهاد های فرهنگی وظیفه دارندبا پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مقابله با جمگ نم دشمنان اقدامات و فعالیت های موثری انجام دهند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: پایگاه های مقاومت بسیج  و کانون ها مساجد در کنار هم می توانند در جذب و آموزش نوجوانان و جوانان در مساجد در مقابله با آسیب های اجتماعی توفیقات فراوانی کسب کنند.

 

گفتنی است در این دیدار حکم سردار پاسدار شاهوار پور به عنوان عضو شورای هماهنگی کانون های مساجد خوزستان از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل شد.