اشتغال هشت نفر از طریق راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون نورالهادی
اشتغال هشت نفر از طريق راه‌اندازي کارگاه توليد ماسک در کانون نورالهادي

اشتغال هشت نفر از طریق راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کانون نورالهادی

طالب باغباني از اشتغال مستقيم هشت نفر با توجه به ظرفيت هاي موجود در اين کانون خبر داد
شناسه خبر : 17000 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از خوزستان محمد رضا طالب باغبانی گفت: کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ورود به موضوعات تولید و اشتغال در چند بعد به اشتغالزایی پرداخته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز افزود: با افتتاح رسمی کارگاه تولید ماسک این کانون که با حضور مسئولان استانی همراه بود تاکنون سه نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند و با توجه به ظرفیت‌های موجود این کارگاه قطعا تا ماه‌های آینده تعداد شاغلین این کارگاه به هشت نفر خواهند رسید.

 

وی با بیان اینکه  ظرفیت تولید روزانه این کارگاه یکهزار ماسک است افزود: با توجه به خریداری دستگاهی بدین منظور ظرفیت تولید روزانه ماسک تا بیش از 40 هزار عدد افزایش خواهد یافت اما با توجه به اینکه همچنان برخی از عملیات‌های تولید ماسک به صورت دستی انجام می‌شوند روند تولید با کندی روبه حرکت است.

 

باغبانی به راه‌اندازی شبکه فروش بسته‌بندی ادویه مخصوص خوراکی اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح 2 نفر به صورت مستقیم مشغول خواهند شد؛ ادویه بسته‌بندی شده در این کارگاه با ادویه‌های معمولی تفاوت دارد